Gå til innhold

lommepenger i london...hva syns dere???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal være i london i 1 uke. Skal jeg ta med meg 10.000 i lommepenger, eller 15.000? :o

Er 10.000 mye? Lite?

Noen som kan overbevise meg til å legge unna 5000kr til (har lagt unna 10.000 nå)? Jeg går vel glipp av en GOOOD del hvis jeg ikke tar med de ekstra 5000, ikke sant? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva du har tenkt å kjøpe, men det er null problem å brenne vekk 15000 på en uke i London. Jeg og samboeren min var en uke i London i august i fjor og brukte godt over 15 000 (det var inkludert alle måltider utenom frokost som vi fikk på hotellet). Vi hadde ikke tenkt å bruke så mye, men pengene flyr fort, så det bedre å ha budsjettert for mye enn for lite.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel jeg drar jo for å shoppe, spise og feste.

Er vel enig med deg ja. Var der tre dager i gjor, og bruke 10.000...så jeg trenger nok dette.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Når drar du? Jeg skal selv til London i februar, men bare to dager jeg da. Hadde ikke tenkt å brenne riktig så mye på den tida ...

Skrevet

London er en farlig by å dra til når det gjelder penger, i allefall for meg. Jeg innbiller meg alltid at det er en billig ferie å dra til London, flybillettene koster en slikk og ingenting og vi finner alltid flotte tilbud på hoteller. Og så ender vi opp med å bruke tusener på tusener mens vi er der. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Når drar du? Jeg skal selv til London i februar' date=' men bare to dager jeg da. Hadde ikke tenkt å brenne riktig så mye på den tida ...[/quote']

Jeg drar den 2. :)

Du da?

Ja london er farlig. Merket det i fjor når pengene tok slutt siste dagen...dag 3 altså... :-?

Ikke spesielt billig med klær heller, men men...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg drar 26 feb, gleder meg :-D

Har aldri vært der før, så jeg satser på noen timer shopping og deretter litt gratis sightseeing!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri vært der før, så jeg satser på noen timer shopping og deretter litt gratis sightseeing!

God tur...kos deg masse :vinke:

Gjest happyending
Skrevet

Jeg skal til london den 23januar :hoppe:

Men jeg skal bare ha med meg ca 5000... Hehe.. Jeg er vel ikke så vill på kremer og sånn.. Jeg skal bare reise vekk på en romantisk uke med kjæresten min... Hihi

Skrevet

Jeg brukte 11000 i oktober, fra fredag til mandag.. :ler:

Det inkluderte riktignok måltider for to personer, men likevel..

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg brukte mellom 5 og 6000 fra fredag til mandag.......pengene får VELDIG fort ben å gå på!!! (Og mandagen handlet vi egentlig ikke, så det var på tre dager jeg brukte disse pengene....)

Gjest happyending
Skrevet

Åiåiåi... Hmm... Flaks at jeg ikke skal til london for å shoppe noe annet enn billige vesker og pashminaskjerf da... :ler:

Skrevet

Reiser også til London rundt dette tidspunktet. Har forøvrig ikke planlagt hvor mye lommepenger jeg skal ta med meg, men det er bedre med for mye enn for lite!

Skrevet

Skal dere shoppe, så er det vel om å gjøre å ha med seg mest mulig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...