Gå til innhold

Lamisil nedentil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kan jeg bruke lamisil mot sopp nedentil? Står den er til fotsopp mellom tærna. Er ganske sikker på at det er sopp, men hva er egentlig forskjell på symptomer på sopp og klamyidia? 

Anonymkode: aa96a...19f

AnonymBruker
Skrevet

At klamydia ikke går vekk ved behandling mot sopp, i grunnen.. :vetikke: Men jeg ville var jeg deg kjøpt sånne depotsaker på apoteket mot sopp, siden hovedproblemet gjerne er innvortes, ikke utvortes.

Går det ikke over etter 3-4 dager og/eller du har hatt ubeskyttet sex: klamydiatest i tillegg. 

Anonymkode: 1358a...2de

Skrevet

Ville ikke brukt lamisil i skrittet!

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar :) Har egentlig canesten i hybelen min, så håpte at jeg slapp å gå på apoteket da jeg skal til hybel om noen uker. Men blir nok en tur på apoteket på mandag om ikke folk har gode erfaringer med lamisil.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, kan jeg bruke lamisil mot sopp nedentil? Står den er til fotsopp mellom tærna. Er ganske sikker på at det er sopp, men hva er egentlig forskjell på symptomer på sopp og klamyidia? 

Lamisil (reseptfri) er beregnet på fotsopp, ikke sopp i underlivet. 

Tror du du har clamydia så bruker du ikke soppmidler, men oppsøker lege og blir undersøkt. 

Anonymkode: ed332...6d0

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg har klamydia da jeg kjenner igjen soppsymptomene. Kommer nok uansett til å teste meg når jeg er hjemme igjen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...