AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Er ikke det merkelig måte å gjøre ting på når barna får vite at faren har ny dame via Facebook, endret status fra singel til i forhold. Barna har ikke møtt dama enda de har samvær med far. Anonymkode: 5a1fa...76f
Liven_ Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det merkelig måte å gjøre ting på når barna får vite at faren har ny dame via Facebook, endret status fra singel til i forhold. Barna har ikke møtt dama enda de har samvær med far. Anonymkode: 5a1fa...76f Syns at hvis barna har nådd alderen da de kan være på Facebook, da er de store/modne nok til å akseptere fars liv, hans rett på kjærlighet og akseptere/støtte han i hans i valg👍 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 3 minutter siden, Liven_ skrev: Syns at hvis barna har nådd alderen da de kan være på Facebook, da er de store/modne nok til å akseptere fars liv, hans rett på kjærlighet og akseptere/støtte han i hans i valg👍 Er ikke sikkert det er barna som har sett dette på Facebook, men Ts selv. Her er det vel ikke snakk om å akseptere. Her er det snakk om å si ifra til barna sine før man kringkaster det til alle på Facebook. Ja, jeg synes dette er merkelig. At de ikke har møtt henne enda, syns jeg forsåvidt ikke er kritikkverdig. Mange vil være sikre på at det er seriøst før de introduserer partneren for barna. Barnefar burde allikevel informert om forholdet til barna før han informerte alle på Facebook. Anonymkode: 3cf1e...dc2 18
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Nei der tar du feil,det var datteren min som fortalte meg dette;) Anonymkode: 5a1fa...76f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 De ødelegges sikkert ikke av det. Regner med at de har fått overraskelser flere ganger i løpet av livet, både av mor og far. Anonymkode: f97ed...728 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 24 minutter siden, Liven_ skrev: Syns at hvis barna har nådd alderen da de kan være på Facebook, da er de store/modne nok til å akseptere fars liv, hans rett på kjærlighet og akseptere/støtte han i hans i valg👍 Hvem sier at de ikke gjør det ? Litt folkeskikk å snakke med barna først, helt ok å møte nye dama også. Anonymkode: 5a1fa...76f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei der tar du feil,det var datteren min som fortalte meg dette;) Anonymkode: 5a1fa...76f Med blunkefjes..fordi mor er glad over at barna fant dette ut på fb, slik at mor kan vinne den store kampen mor og far har imellom seg, som barna antageligvis vet innerst inne? Vel..husk.. Ikke begynn å grin når du gjør noe som forferder barna og fars respons blir: hah, blunkefjes. Anonymkode: f97ed...728 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem sier at de ikke gjør det ? Litt folkeskikk å snakke med barna først, helt ok å møte nye dama også. Anonymkode: 5a1fa...76f Hvor gamle er disse barna? De er jo i FB-alder, så dvs 12-13? Eller eldre? Jeg hadde sagt: Så fint at han har fått seg kjæreste! Er dere ikke glade for det? Håper han blir lykkelig. Anonymkode: f97ed...728 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 Synes det er rart. Greit vi er i 2017, men jeg hadde satt pris på å bli fortalt slik face to face av mine foreldre. Synes ikke gud og hver en mann trenger å få vite det på samme tid som meg. Hadde følt det var litt respektløst. Som om jeg stiller på lik linje som random folk de ikke omgås gjevnlig en gang. Anonymkode: bff0d...7e8 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med blunkefjes..fordi mor er glad over at barna fant dette ut på fb, slik at mor kan vinne den store kampen mor og far har imellom seg, som barna antageligvis vet innerst inne? Vel..husk.. Ikke begynn å grin når du gjør noe som forferder barna og fars respons blir: hah, blunkefjes. Anonymkode: f97ed...728 Ingen kamp imellom oss, svarer du utifra egen situasjon 😂 Anonymkode: 5a1fa...76f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #11 Skrevet 29. juli 2017 Jeg har opplevd det samme, hvor en av mine foreldre publiserte på Facebook at man var i et forhold. Hadde ikke sagt noe til sine barn. Synes at slikt først bør kunne sies til barna, som man har jevnlig kontakt med, enn sine 400 facebook-venner. Anonymkode: 78947...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #12 Skrevet 29. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen kamp imellom oss, svarer du utifra egen situasjon 😂 Anonymkode: 5a1fa...76f Nei, jeg bare lukter konflikt her som jeg ikke helt forstår meg på. Hva var poenget ditt med denne tråden? Anonymkode: f97ed...728 6
Gjest Sonic Skrevet 29. juli 2017 #13 Skrevet 29. juli 2017 Ts, det er jo ikke et forhold før det er offentlig på FB, hvordan mener du ellers bf skulle gjort dette ? Presentert dama som ei han har seg med ?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #14 Skrevet 29. juli 2017 Har tilgode å høre at det beste er å slenge ting i trynet på barna enn å forberede de på en forandring 😂 Anonymkode: bff0d...7e8 4
Gjest Axl Rose Skrevet 29. juli 2017 #15 Skrevet 29. juli 2017 Nei det er ikke merkelig. Det som er merkelig er at eks damene blander seg opp i eks mannens privatliv.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #16 Skrevet 29. juli 2017 2 minutter siden, Sonic skrev: Ts, det er jo ikke et forhold før det er offentlig på FB, hvordan mener du ellers bf skulle gjort dette ? Presentert dama som ei han har seg med ? Han kunne fortalt dem at han hadde fått seg kjæreste før de skiftet på facebook Anonymkode: bff0d...7e8 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #17 Skrevet 29. juli 2017 Selvfølgelig bør han ta det opp med barna. Men når de først har kommet til deg å forteller det, så tror jeg du bør redde han inn og ta det voksent. Synes det virker som at du lager litt ekstra konflikt ut av dette og reagerer litt på smilefjesa dine. Derfor regner jeg med at du kanskje har overført visse egenskaper over til barna dine, som muligens gjør at dere generelt er litt vanskelige å forholde seg til, kanskje. Og at faren har gjort dette, fordi det ville blitt konflikt eller passiv aggresjon uansett.. Hvis barna lider av dette så bør de ta det opp med faren. Kanskje du kan be de om å snakke ut med han. Anonymkode: 1762a...4c5 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #18 Skrevet 29. juli 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Nei det er ikke merkelig. Det som er merkelig er at eks damene blander seg opp i eks mannens privatliv. Legge seg oppi det og å tenke noe om dette er vel to forskjellige ting. Jeg har da mange meninger om ting som ikke er min business Anonymkode: bff0d...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #19 Skrevet 29. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg bare lukter konflikt her som jeg ikke helt forstår meg på. Hva var poenget ditt med denne tråden? Anonymkode: f97ed...728 Jeg kan lure på hva andre mener om ting uten at jeg har tenkt å dra i gang en konflikt. Jeg lurer jo da på om jeg er den eneste som tenker slik eller om flere deler det jeg tenker. Hvis folk er uenig så er det jo bare bra at TS lager innlegget slik at dere kan åpne øynene hennes hvis dere mener hun er ute etter å lage bråk. Anonymkode: bff0d...7e8
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #20 Skrevet 29. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg bare lukter konflikt her som jeg ikke helt forstår meg på. Hva var poenget ditt med denne tråden? Anonymkode: f97ed...728 Og du leser "konflikt" utifra den korte teksten syns jeg er å strekke strikken langt. Formålet var å se om det var flere som syntes det var en merkelig måte å informere barna på. Thats'all. Ren nysgjerrighet Anonymkode: 5a1fa...76f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå