Gå til innhold

kan jeg gå slikt (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal treffe en del venner i kveld,vi skal være 8 stk hos ei vennine,det skal grilles og drikkes litt vin.

Hun som skal ha festen har sagt at du kommer som du er og derfor tenkte jeg og bare ha på meg jeans og t-skjorte

legger ut bilde med og uten sko,kan være jeg må ta av meg på beina

Kan jeg gå slik uten å bli snakkis

IMG_0607.JPG

IMG_0608.JPG

IMG_0609.PNG

Anonymkode: fa75e...0e2

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hos meg hadde det vært helt ok å gå barbeint. Men ikke alle ser det sånn, dessverre. Ha med et par ankelsokker i tilfelle venninnen din er av dem som ikke liker bare føtter?

Skrevet

Klart du kan! Perfekt til grilling og vin, vel! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du kan ta med et par sokker til å ha på innendørs, ikke alle liker andres nakne føtter. For øvrig hvis det er sånn sitte på plenen og spise opplegg, så syns jeg du kan ha på sokker da og.

Anonymkode: 99a7c...913

• Liker 1
Skrevet

- om du skal ha brett på buksa, brett noen ganger til så det ser ut som en ankelbukse og ikke bare at den er for lang;) 
- personlig liker jeg ikke sånne sko og ville nok gått for ballerina eller noe med litt hæl, men det er en smakssak. 
og tror kanskje jeg ville tatt et par ankelsokker i veska sånn i tilfelle verten ikke liker at folk går barbeint inne (Selv bryr jeg meg ikke men har sett her på KG at enkelte gjør)

Hvordan pleier venninnene dine å kle seg?=) Kan mange ganger være lurt å bruke det som en pekepinn om man er usikker. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skal treffe en del venner i kveld,vi skal være 8 stk hos ei vennine,det skal grilles og drikkes litt vin.

Hun som skal ha festen har sagt at du kommer som du er og derfor tenkte jeg og bare ha på meg jeans og t-skjorte

IMG_0607.JPG

IMG_0608.JPG

IMG_0609.PNG

Tipp topp spør du meg : ) 

Anonymkode: ca0ce...711

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så likte jeg ikke skoene - men det er ikke det som er spørsmålet. Så det var sånn sett unødvendig skrevet, men selv om jeg ikke likte skoa, så synes jeg likevel at du fint kan gå sånn. Men jeg er enig med en over her; er det mulig å brette buksa enda litt mer opp? Blir enda mer kledelig og ikke minste sommerslig da (som skoene jo er). Viktig at du har rene føtter, uten noe under neglene. Men på bildene ser det ut som du har stell på føttene dine, men sier det uansett. 

Anonymkode: 1f0a0...e07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte det ikke, men du får jo gå med det du selv liker. Ikke noe vanlige mennesker snakker om, med mindre verten ikke er glad i gjesters bare føtter innendørs. Jeg ville ha tatt med meg noen sokker i tilfelle. 

Anonymkode: 4968d...cdb

Skrevet (endret)
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_0607.JPG

IMG_0608.JPG

IMG_0609.PNG

Klart du kan! Fine sandaler :)  Man skal være komfortabel og føle seg komfortabel på grilling :) Ta med ankelsokker som du kan ta på deg innendørs, om dere skal være inne litt :) 

Endret av Minlillesky
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sandalene var ikke helt min smak (mest pga den brede stroppen frem til tærne), men det er vel ikke hovedsaken her. Jeansene var fine! Hva med noen ok tøysko i stedet? Tror det ville passet bra. :)

Anonymkode: e3b8d...7d7

AnonymBruker
Skrevet

unnskyld, men jeg takler ikke føtter! Det er det verste jeg vet, nakne tær :bond: Ankelsokker hadde vært bedre 

Anonymkode: e6719...90f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg om hvilke sko du har. Det er helt normalt å gå barbent når man er hjemme hos folk. 

Anonymkode: 28c61...baf

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ta på litt neglelakk.

Anonymkode: f5c30...645

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg om hvilke sko du har. Det er helt normalt å gå barbent når man er hjemme hos folk. 

Fysj, nei. 

Anonymkode: d6556...87b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle innspill, tok med meg et par steps som jeg kan bruke visst sandalene må av.

Koser meg her nå :) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, folk bryr seg om sko. Er det noe folk ser så er det skoene til folk. ;)

Anonymkode: cfc58...5d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Du kommer ikke inn hos meg med bare tær.

Anonymkode: cb159...e01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_0607.JPG

IMG_0608.JPG

IMG_0609.PNG

Unnskyld at jeg spør, men er du mann?

Anonymkode: beb98...aea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...