meelissa Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hei! Har nylig lastet ned appen SWEAT. Det er et treningsprogram som kan gjøres hvor som helst med minimalt med utstyr. Øktene varer i 28 min og skal gjennomføres 3 gang i uka. Jeg tenker å starte på mandag, men vil gjerne ha noen med. Anyone?? 😀😀
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Jeg blir med. Skal gjøre kayla og BBG da, men samme konsept! E Anonymkode: e5273...a41
meelissa Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2017 Ja, er vel akkurat samme? Men så kult! 😄 Har du gjort det før? Hvordan er nivået ditt nå?
Gjest Cyrus Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Challenge?? Hadde dette involvert en utfordring så..
meelissa Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2017 43 minutter siden, Cyrus skrev: Challenge?? Hadde dette involvert en utfordring så.. Det heter så - programmet går over 12 uker, og å gjennomføre disse ukene kalles ofte challenge har jeg sett😊
Gjest Cyrus Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 33 minutter siden, meelissa skrev: Det heter så - programmet går over 12 uker, og å gjennomføre disse ukene kalles ofte challenge har jeg sett😊 Jeg skal lage min egen challenge. Den kommer på kg om ubestemt tid, og vil garantere en drastisk formstigning for ALLE som klarer å gjennomføre.
Gjest Ingenting2 Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 23 timer siden, Cyrus skrev: Jeg skal lage min egen challenge. Den kommer på kg om ubestemt tid, og vil garantere en drastisk formstigning for ALLE som klarer å gjennomføre. Challenge accepted.
Gjest Cyrus Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, canacas skrev: Challenge accepted. Å håhåhååå.. du aner ikke hva du har gitt deg ut på. Det vil kreve litt planlegging, og må passe inn i planen min siden jeg skal være med og fullføre dritten sjæl, men utover høsten skal vi nok få til noe 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå