Gå til innhold

Ansiktsmaske barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ok? Noe spesielt man bør bruke?

Har en 9 åring som er særdeles lite interessert i klær, sminke ol, men er veldig glad i velvære, som massasje, hodebunnsmassasje, slike fisker man putter bena ned til osv, og nå ønsker hun å prøve ansiktsmaske med agurker på øynene. :fnise: Jeg tenker det er helt ok, men vet ikke hva jeg bør velge med tanke på innhold.

Tips tas i mot med takk! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturell yoghurt?😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sart barnehud bør ikke settes inn med ansiktsmaske. 

Anonymkode: 58215...db9

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Den røde fare skrev:

Naturell yoghurt?😉

Ja, det var jo ikke dumt! :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sart barnehud bør ikke settes inn med ansiktsmaske. 

Anonymkode: 58215...db9

Nei, det er det jeg er litt usikker på sel  også.

Skrevet

Last ned Pinterest, hvis du ikke har den alt, og søk på facemask for kids, kommer opp mye dere kan lage sammen, som er laga av frukt-ikke farlig for barnehud😊

Skrevet
1 minutt siden, Den røde fare skrev:

Last ned Pinterest, hvis du ikke har den alt, og søk på facemask for kids, kommer opp mye dere kan lage sammen, som er laga av frukt-ikke farlig for barnehud😊

Takk for tips! Det skal jeg gjøre! :)

Skrevet

Jeg elsket å både lage - og kjøpe ansiktsmasker som barn. Maskene fra Cubus var kanskje det første jeg brukte egne sparepenger på:fnise: har ikke gjort noen skade!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Honning, avokado og banan er naturlige og ufarlige ingredienser som ofte er brukt i hjemmelagde ansiktsmasker. Ligger maasevis av oppskrifter på nettet, så det er bare å google i vei. Noe annet ville jeg aldri i livet ha smurt i ansiktet på en niåring.

Anonymkode: 3442e...c97

Skrevet

Trodde det stor "antisemittiske barn"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fluttershy skrev:

Er det ok? Noe spesielt man bør bruke?

Har en 9 åring som er særdeles lite interessert i klær, sminke ol, men er veldig glad i velvære, som massasje, hodebunnsmassasje, slike fisker man putter bena ned til osv, og nå ønsker hun å prøve ansiktsmaske med agurker på øynene. :fnise: Jeg tenker det er helt ok, men vet ikke hva jeg bør velge med tanke på innhold.

Tips tas i mot med takk! :) 

Håoer at du er klar over at disse fiskene blir sultet, slik at de spiser på beina for å bli mette

Anonymkode: e095c...33b

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håoer at du er klar over at disse fiskene blir sultet, slik at de spiser på beina for å bli mette

Anonymkode: e095c...33b

Nei, det var jeg faktisk ikke klar over, så det er god informasjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...