AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hei, dere! skal ha sex for første gang og er redd typen blir skuffa. At det ikke så deilig som han forvneter. Hva skal jeg gjøre for å vite om jeg gjør det bra? Hvordan skal jeg få til bra sex? Tips til sex fo først gang? Anonymkode: 75963...bdb
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Ligg å ta imot, prestasjonspresset hviler på han. Anonymkode: 84daa...b9f 3
Hurepoix Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, dere! skal ha sex for første gang og er redd typen blir skuffa. At det ikke så deilig som han forvneter. Hva skal jeg gjøre for å vite om jeg gjør det bra? Hvordan skal jeg få til bra sex? Tips til sex fo først gang? Anonymkode: 75963...bdb Hiss hverandre opp med fingre og munn til du ikke kan styre deg mer og kaster deg over han og moser staken hans med den plaskvåte musa di. Skjer ikke dette er du altfor umoden til å ha sex og bør melde deg selv til Barnevernet.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, Hurepoix skrev: Hiss hverandre opp med fingre og munn til du ikke kan styre deg mer og kaster deg over han og moser staken hans med den plaskvåte musa di. Skjer ikke dette er du altfor umoden til å ha sex og bør melde deg selv til Barnevernet. Altså Jg syntes alt sånnt er deilig, fingre og slikt. Men bli ikke så kåt av det at jeg får lyst på sex Anonymkode: 75963...bdb
Hurepoix Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså Jg syntes alt sånnt er deilig, fingre og slikt. Men bli ikke så kåt av det at jeg får lyst på sex Anonymkode: 75963...bdb Da er du ikke klar for sex, særlig ikke med ham, særlig ikke hvis han er eldre enn deg. 3
Cambria Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Er du klar? isåfall så snakk med han om dine bekymringer. Er dere klare for sex sammen regner jeg også med at dere er såppas modne og nære at dere kan være ærlige med hverandre. Snakk om hva dere liker på forhånd Ellers vil du nok finne rytmen med han om dere har kjemi i senga 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 Prøv å slappe av så godt som mulig, ikke tenk at noe er flaut og ikke gru deg og spenn kroppen. Det viktigste er at du selv føler deg mentalt klar, og ikke bare gjør det fordi han vil. Anonymkode: b116a...9df 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså Jg syntes alt sånnt er deilig, fingre og slikt. Men bli ikke så kåt av det at jeg får lyst på sex Anonymkode: 75963...bdb Nå er det vel en form for sex det dere driver med også. Anonymkode: dd12a...116 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel en form for sex det dere driver med også. Anonymkode: dd12a...116 Ja, men er ikke direkte sex. Anonymkode: 75963...bdb
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv å slappe av så godt som mulig, ikke tenk at noe er flaut og ikke gru deg og spenn kroppen. Det viktigste er at du selv føler deg mentalt klar, og ikke bare gjør det fordi han vil. Anonymkode: b116a...9df Denne var flott, bruk denne. Si til typen at du ønsker en forsiktig føste gang. Og ikke tenk på om han synes det er bra, det blir helt feil. Dere skal ha en fin tid sammen. Sex og alt rundt det er, varmt, nydelig, morsomt, klissite, og slik skal det være. Ta på hverandre lenge, knus bekymringene med prat underveis. Anonymkode: 170b9...ddc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå