Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber nå innenfor kundeservice i forsikringsbransjen med fokus på salg, og føler hverdagen min er vanvittig kjedelig med lite utfordringer. Jeg er ansatt i vikariat, men med gode muligheter for fast ansettelse om 1 år. Jobben gir meg veldig lite mentalt, og jeg er mer utslitt av negativitet ved slutten av dagen. Men, det er en trygg og enkel jobb. 

Har blitt tilbudt ny stilling i et stort firma, der jeg går nesten 200.000 opp i lønn årlig, men det er risiko knyttet til arbeidsplassen da det har vært litt snakk om stedet , men jeg får mye av det jeg vil. Men andre kan se negativt på at jeg tar jobben for hva de tenker etter å ha lest om arbeidsplassen. 

Jeg er så usikker på hva jeg bør gjøre. Om alt går bra i ny jobb vil det være sinnsykt bra, men om ikke står jeg på bar bakke. 

Anonymkode: 6f04c...2d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du står jo ikke på "bar bakke" - du er tilbake mer eller mindre der du er nå. Enten arbeidsledig etter konkurs eller på jobbjakt. 

Dersom nevnte firma er i vinden pga uetiske saker (dumping, trafficking, annen kreativ slaveaktiv drift, svindel og/eller tung korrupsjon): dropp ideen. Ikke lurt å ha på cv'n. (Men neppe lett å unngå i enkelte bransjer)

Anonymkode: 9e005...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...