AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Typen min har kjempe lyst på sex. Han spør ofte. Får kjempe dårlig samvittighet da jeg sier nei. men jeg føler jeg ikke får lyst på det. Jeg er også veldig usikker og redd for at det skal gjøre vondt. vi har vært sammen i et år og aldri hatt sex. Begge er jomfru hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare ha sex med han for å gjør han glad? Eller skal jeg ikke ha noe som plager han? Anonymkode: 73c37...709
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Hei. Nei, du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Vær bestemt og si at du ikke føler deg klar, at du er redd og foretrekker å vente. Han bør forstå det, eller hvertfall respektere det Anonymkode: 6685a...960 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Ikke la deg presse! Du gjør det når du føler deg klar. Respekterer han ikke det er han ikke noe å spare på. Anonymkode: 64840...781 1
happiest Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Hva sier du nei til sånn helt spesifikt? At han ikke skal trenge inn i deg? Eller nei til alt som har med kyssing og berøring å gjøre? Du skal ikke gjøre noe du ikke vil, men av og til kan det hjelpe å "prøve" litt, fordi det kanskje kan øke lysten. F.eks litt uskyldig berøring, stryking, kyssing. Men sørg for at du har en klar grense, hvis du et sikker på at du ikke vil gå "hele veien". 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 11 minutter siden, happiest skrev: Hva sier du nei til sånn helt spesifikt? At han ikke skal trenge inn i deg? Eller nei til alt som har med kyssing og berøring å gjøre? Du skal ikke gjøre noe du ikke vil, men av og til kan det hjelpe å "prøve" litt, fordi det kanskje kan øke lysten. F.eks litt uskyldig berøring, stryking, kyssing. Men sørg for at du har en klar grense, hvis du et sikker på at du ikke vil gå "hele veien". Vi har gjort alt sammen, berøring, kyssing og my sånnt. borsett fra sex. Anonymkode: 73c37...709
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 5 minutter siden, kilo skrev: Et helt år uten sex? Hva faen skjer med folk? skjønner ikke at han ikke har slått opp for leeeenge siden Alt handler ikke om sex i alle forhold. Anonymkode: 73c37...709 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9ee64...605
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, kilo skrev: Et helt år uten sex? Hva faen skjer med folk? skjønner ikke at han ikke har slått opp for leeeenge siden For alt du vet er disse 14 år gamle. Anonymkode: 64840...781 4
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, kilo skrev: Et helt år uten sex? Hva faen skjer med folk? skjønner ikke at han ikke har slått opp for leeeenge siden Ville du uttalt det samme om det var snakk om et par på 14 år? Husk at ikke alle er på din alder her inne.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9ee64...605 20 Anonymkode: 73c37...709
Gjest Sonic Skrevet 29. juli 2017 #11 Skrevet 29. juli 2017 Dra til en venninne og ha jentekveld du, ikke la deg presse av en gutt
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. juli 2017 #12 Skrevet 29. juli 2017 24 minutter siden, kilo skrev: Er det ikke aldersgrense på 16 år her inne da? Ikke lett å regulere det. Så om det var et par på 16 år, ville svaret ditt vært det samme?
Cambria Skrevet 29. juli 2017 #13 Skrevet 29. juli 2017 Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Om du har sex bare for å gjøre han glad kan du ende opp med å angre deg etterpå (ingen god følelse). Jeg forstår også godt at du mister lysten om han maser. Det er ingenting som er så turn-off som menn (i mitt tilfelle) som maser om sex hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #14 Skrevet 29. juli 2017 Hvis dere virkelig er 20, så burde dere ikke gjøre det for at han maser, men fordi du trenger å komme over din redsel, slik at du/dere kan komme videre med livet. Sex trenger ikke begynne med penetrering, og hvis du har brukt nok tid på å bli kjent med egen tenning og eget kjønn, så må det ikke gjøre vondt. Anonymkode: 84e3e...942
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #15 Skrevet 29. juli 2017 Ikke la deg presse til å gjøre noe du ikke vil! Fortell han at du ikke føler deg klar og ønsker å vente. Jeg tenker at en fyr som ikke kan respektere det, ikke er verdt å beholde. Med det sagt undres jeg litt på, dersom dere har et godt forhold, at du ikke har lyst. Jeg har, av ulike årsaker, valgt å vente med sex til jeg er gift. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke føler lyst. Jeg har vært i et lenger forhold, og hadde det ikke vært for at vi var enige om å vente, hadde jeg antakelig kastet meg over han. Det er ingenting galt i å vente, men det kan være greit å avklare for din egen del og for han hvorfor du føler som du gjør. Anonymkode: b3ada...a20 1
PeachZero Skrevet 29. juli 2017 #16 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 20 Anonymkode: 73c37...709 Fyfaen er ren utnyttelse fra din side at du fortsatt er sammen med han uten å gi han noe 1
PeachZero Skrevet 29. juli 2017 #17 Skrevet 29. juli 2017 ETT jævla år og ingenting tilbake. Trodde føst det var to ungdommer det var snakk om men dere er jo voksne. Du får få ut fingern på den ene eller andre måten. Enten så blir det sex eller så lar du han gå. 1
PeachZero Skrevet 29. juli 2017 #18 Skrevet 29. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke la deg presse til å gjøre noe du ikke vil! Fortell han at du ikke føler deg klar og ønsker å vente. Jeg tenker at en fyr som ikke kan respektere det, ikke er verdt å beholde. Med det sagt undres jeg litt på, dersom dere har et godt forhold, at du ikke har lyst. Jeg har, av ulike årsaker, valgt å vente med sex til jeg er gift. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke føler lyst. Jeg har vært i et lenger forhold, og hadde det ikke vært for at vi var enige om å vente, hadde jeg antakelig kastet meg over han. Det er ingenting galt i å vente, men det kan være greit å avklare for din egen del og for han hvorfor du føler som du gjør. Anonymkode: b3ada...a20 ETT JÆVLA ÅR, at det går ann å forsvare noe sånt. Ikke verdt å beholde? Det er jo dere som ikke er verdt å beholde. at han ikke ser det 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #19 Skrevet 29. juli 2017 3 minutter siden, PeachZero skrev: Du får få ut fingern Dine egne preferanser kan du holde for deg selv. Anonymkode: 64840...781
Hurepoix Skrevet 29. juli 2017 #20 Skrevet 29. juli 2017 Haha, han har vel ei puletøs på si mens han gleder seg til å ta dyden på TS. Høres ut som om de lever på 1800-tallet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå