Carmen_ Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Noen flere her som irriterer vettet av seg ang postbankens nettbank? Den er jo så og si aldri oppdatert, så man vet jo aldri hva man egentlig har på kontoen. Hadde DNB før, og den var ikke sånn... Hva skjer? :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes Postbanken er av de bedre på oppdatering....Jeg har erfaring med Skandiabanken (utrolig trege!) og Fokus bank (mye kluss med nettbanken) fra før, og synes Postbanken er super. Oppdateringer blir generelt gjort etter kl 16 hver dag.
Carmen_ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes Postbanken er av de bedre på oppdatering....Jeg har erfaring med Skandiabanken (utrolig trege!) og Fokus bank (mye kluss med nettbanken) fra før, og synes Postbanken er super. Oppdateringer blir generelt gjort etter kl 16 hver dag. Jeg er vel kanskje heldig da, i forhold til mange andre. Får håpe den har stabilisert seg etter klokken 16 i dag. Virker som om den tar ferie i helgene :-?
Arkana Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har helt motsatt erfaring fra deg, Postbanknes nettbank oppdaterer raskere enn noen annen nettbank jeg vet om. Samboeren min har f.eks. Nordea, der kan det ta dager før det er oppdatert. Jeg derimot kan f.eks. handle på veien hjem, (15 skritt fra døren), og sjekke nettbanken med en gang jeg er hjemme, og kjøpet er da registrert og saldoen oppdatert. Veldig fornøyd.
Dru Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Jeg derimot kan f.eks. handle på veien hjem' date= (15 skritt fra døren), og sjekke nettbanken med en gang jeg er hjemme, og kjøpet er da registrert og saldoen oppdatert. Veldig fornøyd. Samme kan jeg med Skandiabanken og Fokus Bank. Merkelig at det er så forskjellig fra person til person.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Har aldri hatt et problem med Skandiabanken, ei heller hva angår rask oppdatering.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har helt motsatt erfaring fra deg' date= Postbanknes nettbank oppdaterer raskere enn noen annen nettbank jeg vet om. Samboeren min har f.eks. Nordea, der kan det ta dager før det er oppdatert. Jeg derimot kan f.eks. handle på veien hjem, (15 skritt fra døren), og sjekke nettbanken med en gang jeg er hjemme, og kjøpet er da registrert og saldoen oppdatert. Veldig fornøyd. Har samme erfaring som deg med Postbanken. Meget fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå