AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hvor lenge trente dere til dere fikk synlige resultater? Da lurer jeg mest på rumpa, lår og magen hvordan var kostholdet? Påvirker usunt mat veldig? Ønsker bare muskler så påvirker det om jeg spiser usunt? Vil altså ikke ned i vekt Anonymkode: 5884c...d78
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Det tok ca 4 uker før jeg så forskjell, og ca 8 uker før mannen min så forskjell. Kodtholdsråd vil jeg ikke gi, men min erfaring er at selv om man ikke vil ned i vekt så er det viktig å spise sunt så man har noe å bygge muskler av. Anonymkode: 89649...138
Gjest Cyrus Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Det tok ca. 1 time med trening før jeg så meg selv med pump første gang. Siden har jeg aldri sett meg tilbake. #chasingthedragon
Gjest Froning Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge trente dere til dere fikk synlige resultater? Da lurer jeg mest på rumpa, lår og magen hvordan var kostholdet? Påvirker usunt mat veldig? Ønsker bare muskler så påvirker det om jeg spiser usunt? Vil altså ikke ned i vekt Anonymkode: 5884c...d78 Fikk skikkelig fin sprettrumpe og bra med muskler på låra av å spise mye og trene tung knebøy to ganger i uka og markløft en gang i uka i tre måneder.. pluss mye annet.. Jeg spiste relativt mye og en del av det kan katogoriseres som "junk".. La på meg veldig lite fett pga. treningsmengden. Good times😏 Du må nesten teste litt å se selv. Endret 29. juli 2017 av Froning
Gjest 123Sol Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Rumpa og låra tok ca en måned vel. Kutta ut godteri og brus bare og merker at det lille jeg hadde av "sidefett" (av et mangel på bedre ord har blitt mye mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå