AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Kanskje litt rart spørsmål, men får noen klær en ekstra mening for deg, fordi du har opplevd noe spesielt fint med en person med plagget på for eksempel? Mitt eksempel. Jeg skulle kaste en gammel adidas genser på hytta i går. Ikke fordi den var slitt eller hullete, jeg har bare hatt den i minst femten år, kanskje tyve også. Den er litt stor til meg, det var jo moten den gang. Og var egentlig kjøpt til håndballen, men jeg gav meg rett etterpå grunnet en kneskade, så den ble en kosegenser på hytta. Men da protesterte gubben git, nei den genseren hadde jeg hatt på under så mange trivelige stunder på hytta at det nærmest var blitt en tradisjon, så lenge den ikke hadde gått i stykker kunne ikke den kastes. Så viste det seg at han har forhold til flere av mine klær som han syntes det var trist hvis jeg kastet, en jakke, en annen genser, en kjole jeg ikke hadde brukt på noen år nå, men som han synes jeg var spesielt fin i. Så begynte jeg å tenke etter også, joda, min mann har også noen klær jeg helt klart foretrekker fremfor andre av samme slag i sin garderobe. Aldri tenkt over det før. Joda, brudekjole og dåpskjole er litt spesielt, men mer hverdagsklær jeg tenker på, og at plagget ikke er ditt, men din mann/ kone/ kjæreste sitt. Joda, jeg har noen favorittklær selv, fordi de er ekstra gode å ha på, men ikke helt hva jeg tenker på her. Anonymkode: a9089...56f
Gjest lillapippi Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 (endret) ' Endret 16. september 2017 av lillapippi
Gjest lillapippi Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 (endret) ' Endret 16. september 2017 av lillapippi
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #4 Skrevet 8. september 2017 Såååå koselig at kjæresten din at han registrerer sånt og knytter minner og "tradisjon" til noen av klærne dine Sånn observant og søt kjæreste vil jeg også ha Min ex hjernevasket meg til å kaste omtrent hele klesskapet mitt , kan tro jeg angrer på det nå ja...! Ingen kosegensere, ingen utvaska deilige tskjorter... Anonymkode: cdb69...233 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå