Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Penger.

Edit: svarte uten å se hvilket underforum tråden var i - ble kanskje litt feil. Men, men.

Endret av T-Rex
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset er vel dette en omtrentlig rekkefølge på merkverdig enige 15, 16 og 17 åringer på merkeklær. Bare sportsmerker nå om dagen, slik har det ikke vært hele veien.

Adidas genser/hettegenser, jakke, joggesko, joggebukse og t-shirt

Fila hettegenser og t-shirt

Nike, det meste egentlig, men etter merkene over. Beste sokkene. (Ingen bruker ankelsokker her lengre, ikke tights heller)

Reebok var litt bedre enn greit.

Champion og Hummel var greit, Puma også. Under Armour var også greit nok men sønnen som bruker to t-shirts over hverandre (får ikke noe svar på hvorfor...) bruker disse merkene under Adidas eller Fila t-shirts om han har rene.

Select (jeg har ikke hørt om det en gang) var visst ikke kult.

Når jeg spurte om New Balance var kule joggesko, fikk jeg svaret, hva er det?

Hettegenser, collegegenser, jeans med noe, men ikke for store hull, treningsbukser, joggesko, bomberjakker, t-shirts var gjengangeren. (Nylig vært bursdagsplanlegginger her for to av dem).

Anonymkode: 9fdcb...9e7

• Liker 3
Skrevet

Adidas for alle penga 😝

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her i huset er vel dette en omtrentlig rekkefølge på merkverdig enige 15, 16 og 17 åringer på merkeklær. Bare sportsmerker nå om dagen, slik har det ikke vært hele veien.

Adidas genser/hettegenser, jakke, joggesko, joggebukse og t-shirt

Fila hettegenser og t-shirt

Nike, det meste egentlig, men etter merkene over. Beste sokkene. (Ingen bruker ankelsokker her lengre, ikke tights heller)

Reebok var litt bedre enn greit.

Champion og Hummel var greit, Puma også. Under Armour var også greit nok men sønnen som bruker to t-shirts over hverandre (får ikke noe svar på hvorfor...) bruker disse merkene under Adidas eller Fila t-shirts om han har rene.

Select (jeg har ikke hørt om det en gang) var visst ikke kult.

Når jeg spurte om New Balance var kule joggesko, fikk jeg svaret, hva er det?

Hettegenser, collegegenser, jeans med noe, men ikke for store hull, treningsbukser, joggesko, bomberjakker, t-shirts var gjengangeren. (Nylig vært bursdagsplanlegginger her for to av dem).

Hva bruker de istedetfor ankelsokker da? Vanlige gammeldagse? 😁

Anonymkode: e86c8...b33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker de istedetfor ankelsokker da? Vanlige gammeldagse? 😁

Anonymkode: e86c8...b33

Ja, helt vanlige nikesokker helst. Det vi kalte tennissokker da jeg vokste opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er forskjellig fra sted til sted.

Her er det abercrombie, hollister, Adidas, reebook, nike, vans og levis. Men det meste av dyre merkeklær er kult, her vi bor har vi en del som bruker de virkelig dyre merkeklærne og. Men det har ikke vi råd til.

Anonymkode: 8fe6d...523

Skrevet

Både gutter og jente topp til tå:

En layback løs hettegenser. Benklærene skal være ettersittende. Skinny jeans eller tights  ankelsokker og joggesko.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk 90-tallet! Er den moten som er in nå. For par år siden var 90-talls grunge stilen inn, men nå er det mer retro-sporty 90-tallet i motebildet.

Sminke: mørk leppestift, midtskill

Klær: shokers-smykker, små runde briller, briller med farget glass, 90-tallets sports klær som adidasgenserne, "grilldressen" fra Adidas, Adidas superstar sko, levisbuksa med høyt liv, steinvasket jeans som er avklipte nede, løse jeans, tennissokker, oversize genser både strikkegensere og collagegensere, hvit pologenser under joggesenser. 

Merkene er Adidas, Fila, Champions, Nike. 

Ellers er jo den hipsterstilen man så i serien Skam (Noora, Eva og Jonas) svært populære. 

Anonymkode: 14f5a...e56

• Liker 3
Skrevet

Her jeg bor (Østlandet, ikke by) er det sportsmerkene som ruler. Nike, Adidas og Reebok er topp. Guttungen går kun i Nike hettejakker/gensere og Adidas-bukse. Det er dessuten viktig med Nike Air på bena....
Ellers er det også stas med litt retro t-skjorter, som har trykk av "gamle" band som Guns 'n Roses og lignende.

Jentene har jeg ikke så oversikt over, da mi er litt for liten til å bry seg med mote enda. Der er det de paljettgenserne som du kan forandre motiv på som er det helt store, men tviler på at de over 12 er så imponert over det...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Magetopper, bukser med høyt liv og vide t-skjorter med feks stor Levis-logo, stappet nedi buksa.. Sko med platå, eller lave litt androgyne sko, 90talls college-gensre med sportslogo, lag på lag, oversized jakker og blazere, bomberjakke med hettegenser under og skinny jeans...

Anonymkode: aba84...100

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klær i fløyel, kjole utenpå hvit t-skjorte, magetopper, tynne stropper, oversize t-skjorte ned i buksa, fishnet strømpebukse dratt helt opp til midjen under jeans og magetopp. Ring i nesen. Ringer i ørene. Indiske smykker, typ store øredobber. Hennatattovering på fingrene og hånd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nakne ankler hele året rundt, pga. ankel sokker!

Anonymkode: 932bf...a71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nakne ankler hele året rundt, pga. ankel sokker!

Anonymkode: 932bf...a71

Ingen går med ankelsokker lenger, tennissokker som gjelder nå! Gjerne i flipflops nå om sommeren. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen går med ankelsokker lenger, tennissokker som gjelder nå! Gjerne i flipflops nå om sommeren. 

Haha tuller du? Tennissokker samtidig som man bruker flip flops??😂

Anonymkode: 6c641...e28

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha tuller du? Tennissokker samtidig som man bruker flip flops??😂

Anonymkode: 6c641...e28

Hehe, uansett hvor rart det høres ut så har flip flops har vært in par år allerede :) Men de ser ikke ut som typiske hytte-flip flops, men de er veldig enkle sandaler med tykk list, bare i plast. Og ensfarget. 

En annen ting som er in er rumpetaske! Men de brukes ikke vanlig over midjen, men festes over skulderen som en crossover veske. 

AnonymBruker
Skrevet

Oi! Skjønner hvorfor du lo nå! Jeg mener såklart SLIPPERS. Ikke flip flops haha. Har alltid kalt de feil. Men det er slippers som er in😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fila

Nike Air

Nike

Adidas

Anonymkode: bfab3...0ce

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fila

Nike Air

Nike

Adidas

pluss hawaians:alice:

Skrevet

Adidas, magetopper, chokers. Ellers er hipsterstilen blitt ganske in. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...