AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Barnet vårt, som nå nærmer seg tenårene har mange venner. En av vennen har en mor som til stadighet lager intriger. Dette resulterer i "kald skulder" og taushet når vi møtes til barnas aktiviteter. Jeg blir så matt! Nå har jeg- eller barnet, eller begge (???) tydeligvis gjort noe for nå var det ingen smil og hei/hallo når jeg kom. Hva i all verden feiler det voksne folk- og hva lærer barna av dette??? Denne dama har jeg vokst opp med og hun var den som styrte i klassen: enten var du ute eller inne. Så dette er adferd hun har hatt hele livet- og noe som neppe vil endres. Vårt barn og hennes går i samme fritidsaktivitet og i samme klasse- og barnet er veldig hyggelig og mitt barn trives sammen med det. Men at voksne folk kan skape sånn stemning blant voksne er meg helt ubegripelig. Dette er som sagt ikke en venninne av meg- og jeg forholder meg ikke til henne i privat utover aktiviteten. Har noen opplevd samme- og hvordan forholde meg til det?? Anonymkode: f7349...634
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Bare si hei og vis ditt barn at man sier hei til tross for at noen er sure. Ta det med et smil og vær den voksne i situasjonen. Anonymkode: 26da2...ea9
Sirah Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Bare oppfør deg normalt. Sånne folk blir aldri "voksne" og det er like greit å bare overse oppførselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå