AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hei! jeg lurer på om man virkelig får orgasme av sex? hver gang typen min gjør noe seksuelt så lager jeg en fake orgasme. For å gjøre han mer opphisst og glad! Dette kommer ikke av seg selv. jeg lurer på hva dere syntes om sex uten orgasme? Er det kjedelig? Og dere jenter, lager dere fake eller får dere ekte? Anonymkode: dd7b1...bf6
Gjest Tamsi Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Du kommer iallefall ikke til å få noen om du fortsetter slik, for nå tror jo han at han gjør alt riktig.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Ja jeg får ofte orgasme når jeg har sex med kjæresten. Ikke alltid da. Faker ikke. Ser ikke vitsen med det. Sex er fortsatt godt uten orgasmen Og hvis kjæresten tror jeg får orgasme når jeg ikke får blir det som @Tamsi skriver: ingen forandring. Faket noen ganger da jeg var ung og dum Anonymkode: d468b...0d4
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 13 minutter siden, Tamsi skrev: Du kommer iallefall ikke til å få noen om du fortsetter slik, for nå tror jo han at han gjør alt riktig. Ja hvorfor i det hele tatt fake en orgasme. Av og til får jeg ganger er jeg ikke nærheten. Så enig med deg tamsi... må jo være bedre og si det må litt mer til og vis han veien. 😁
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Faket når jeg var ung og usikker. Vokste det av meg for ble lei av dårlig sex. Nå får mennene tydelig instrukser og signaler og er det så dårlig at jeg må fake så avbryter jeg heller samleiet. Anonymkode: 9263c...a8d
LilleBlekksprut Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Nei, jeg faker ikke orgasmer. Det er ddn beste måten å sørge for at man ikke får noen orgasmer i det hele tatt. Nå skal det sies sex uten orgasme også er digg. Hvis vi tar en kjapp en, og har litt dårlig tid er det ikke alltid det går for meg, men det er jo deilig allikevel. Når vi setter skikkelig i gang og skal kose oss er kjæresten min veldig flink til å varme opp, og da kommer de gjerne som perler på en snor. Har jeg først fått én, så er det mye lettere at det kommer flere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå