Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om grupper på facebook eller andre som driver med frakt av flyttelass? Er snakk om et lite lass på 10-12 m. Mest esker. Fra jevnaker-Volda. 

Anonymkode: daf88...92a

Skrevet

10-12 meter? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp til alt mulig.

Anonymkode: 4e901...61a

Skrevet

Prøv finn.no småjobber :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, asterix skrev:

10-12 meter? 

Mener sikkert kubikk :-) En stor varebil.

Leide en varebil en gang selv til flytting, og der kunne man velge etter antall kubikk i lasterommet.

Anonymkode: aab65...37a

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om grupper på facebook eller andre som driver med frakt av flyttelass? Er snakk om et lite lass på 10-12 m. Mest esker. Fra jevnaker-Volda. 

Kjenner du folk i Volda eller skal du bare studere der?

Har du familie og venner i Volda, kan du jo spørre om noen der kan leie en varebil med stort nok lasterom i nærheten av dit du skal. De kan så kjøre den ned til deg på Jevnaker, og så kjører dere sammen opp til Volda igjen. Etter lossing er det bare å dra og levere bilen lokalt.

Det leies vel ut varebiler i nærheten av Volda også? Eller..?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du folk i Volda eller skal du bare studere der?

Har du familie og venner i Volda, kan du jo spørre om noen der kan leie en varebil med stort nok lasterom i nærheten av dit du skal. De kan så kjøre den ned til deg på Jevnaker, og så kjører dere sammen opp til Volda igjen. Etter lossing er det bare å dra og levere bilen lokalt.

Det leies vel ut varebiler i nærheten av Volda også? Eller..?

Nei kjenner ingen der. Har familie i hønefoss men de kan ikke hjelpe meg med flytting så langt. Skal studere der. Er ikke sikkert det trengs så stor varebil, men hvertfall så jeg får meg med noen esker og litt småting som ikke tar mye plass. 

Skrevet

Jeg flytta Oslo-Trondheim nettopp. La ut annonse på finn småjobber. Skrev ca hvor mange esker jeg skulle ha frakta, hadde rundt 60 esker, flytta fra en 3-roms leilighet. Betalte bare 6000 :) Det var et ordentlig firma, fikk faktura. 

AnonymBruker
Skrevet

Returbil.no

Rent-a-wreck

Småjobber på finn.no

Hør med div flyttebyrå. Noen har tomme returbiler.

Anonymkode: 630b3...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hvor mye ville dere betalt for jevnaker-Volda? Aldri gjort noe sånt før gjennom firma.  Vil ikke betale mer enn maks 5000.  Jeg tror ikke det blir mer enn ca 10 esker, kanskje en sykkel og noe annet som ikke tar stor plass. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Filippa90 skrev:

Jeg flytta Oslo-Trondheim nettopp. La ut annonse på finn småjobber. Skrev ca hvor mange esker jeg skulle ha frakta, hadde rundt 60 esker, flytta fra en 3-roms leilighet. Betalte bare 6000 :) Det var et ordentlig firma, fikk faktura. 

Hva heter dette firma? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt både småjobber på Finn og Nimber.com. Sistnevnte brukte jeg to ganger da jeg flyttet fra Trondhem nå i sommer. Der er du også forsikret. Folk registrerer distansen de skal kjøre, og så får de tilsendt annonsen din hvis den samsvarer med deres reisestrekning. Pris kan dere bli enige om. 

Anonymkode: c81e1...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...