Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om hva deres erfaring er med rettebørster, kan de være fungerende og er det en enkel måte å style håret på? 

Takk for alle svar! 

Anonymkode: 7655e...29f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er storfornøyd med rettebørsta mi:) fungerer mye bedre enn rettetang til mitt bruk.

Anonymkode: dda40...66a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er storfornøyd med rettebørsta mi:) fungerer mye bedre enn rettetang til mitt bruk.

Hvilken har du?

Anonymkode: 698c3...03b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den mest til å glatte litt, samt glatte ut bump etter hestehalen. 

Man får ikke det samme resultatet som ved å føne det slett med rundbørste eller bruke rettetang, men det har definitivt effekt. 

Anonymkode: 4d816...a65

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken har du?

Anonymkode: 698c3...03b

Remington. Kjøpt på elkjøp el lefdal (husker ikke hvilken).

Skrevet

Jeg har ikke en selv, men har prøvd min mor sin. Den fungerer kjempebra, og jeg har egenlig veldig krøllete, nesten afro hår. Vet ikke hvilket merke eller modell hun har da. 

AnonymBruker
Skrevet

Var synd at ingen vet modell ! Er så kjedelig å kjøpe for å bomme.. virker som en så grei måte og rask måte å ordne håret på, men da må den jo fungere også. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Remington. Kjøpt på elkjøp el lefdal (husker ikke hvilken).

Kan du linke til et bilde av den kanskje? Om du googler etter den og ser den på noe bilde feks :)

Skrevet

Kan den brukes på vått hår? 😊

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Miss.Whitefox skrev:

Kan den brukes på vått hår? 😊

Mener det står i bruksanvisningen på min at den ikke skal brukes i vått hår. Men har ikke prøvd. Det er denne jeg har.

AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Mener det står i bruksanvisningen på min at den ikke skal brukes i vått hår. Men har ikke prøvd. Det er denne jeg har.

På 30.7.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Hva slags type hår har du sånn omtrent? :)

Skrevet

Rettebørste funket dårlig på meg, har brusete/Krøllete hår. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tykt, grovt hår med bølger. Og litt frizzy. Bruker ikke rettebørsten for å få det helt pinne rett, men bruker den til å glatte håret sånn at det ser mer samlet og velstelt ut. Går mye raskere enn rettetang for meg.

Før jeg kjøpte fikk jeg forresten prøve dafni rettebørste hos frisøren min da jeg var der. Så du kunne jo undersøke om du har samme mulighet hvis du skal til frisøren snart. Dafni er dyr da. Remington sin funker like bra, om ikke bedre, synes jeg😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en rettebørste (remington). Synes den fungerer veldig bra for å rette ut krøller og det er mye mindre tiltak enn å bruke rettetang. 

Likevel må jeg si at den ikke er så god at den kan erstatte rettetangen fullt og helt. Den fjerner ikke alt av krus, hvis man er plaget med det, og man får ikke den samme "kontrollen" over f. eks. babyhår eller veldig kort hår (lugg f.eks.). Man får heller ikke "shinen". 

Men sånn helt til vanlig så er jeg kjempeglad for at jeg har den, da den er rask og enkel i bruk. Hvis du allerede har en rettetang, eller ikke trenger rettetang ville jeg anbefalt rettebørste, men ikke som en ren erstatning, da det gir litt andre resultater (noe som forsåvidt ikke trenger å være negativt)

Anonymkode: d56f5...8cf

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg har en rettebørste fra Dafni, er veldig fornøyd med den! Synes den er lettere å bruke enn en rettetang fordi jeg er klønete og brenner meg lett hvis det er mulig.

https://eleven.no/dafni-hair-straightening-brush?gclid=EAIaIQobChMIss2dmdvW1QIVybUYCh1Z9AwPEAQYASABEgLmofD_BwE#67140

Eneste ulempen jeg ser med den er at det er litt vrient å komme HELT inn til hodebunnen, (men det er vel ikke akkurat lettere med rettetang heller, uten å svi av seg skalpen).

Den jeg har skal i hvert fall ikke brukes i vått hår, det blir som å bruke rettetang i vått hår. 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den! Får til like mye som med rettetang, og jeg slipper å brenne meg så lett :) 

Anonymkode: 7ebae...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...