AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Det er 11 dager til mens, men brystvortene mone er ekstremt store og såre. Noen som hadde det sånn ved graviditet? Takk Anonymkode: d1490...d7f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 11 dager til mens, men brystvortene mone er ekstremt store og såre. Noen som hadde det sånn ved graviditet? Takk Anonymkode: d1490...d7f Hadde såre brystvorter rundt el og rett før mens. Da jeg ble gravid hadde jeg det på samme måte bare at sårheten ikke har forsvunnet enda. Anonymkode: 70849...eea
tuppelene Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er 11 dager til mens, men brystvortene mone er ekstremt store og såre. Noen som hadde det sånn ved graviditet? Takk Anonymkode: d1490...d7f En uke før positiv test fikk jeg svært såre brystvorter. Måtte gå med stramme trenings bh'er døgnet rundt😂 Krysser fingrene for positiv test😉
hopeful Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg fikk alltid såre brystvorter fra el og til mensen. Når jeg ble gravid ble hele brystet ømt og vondt, pluss brystvortene. Og brystene ble store, og brystvortene vokste ganske fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå