_milla83_ Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hei alle sammen. Jeg har aldri date noen, bare vært i 1 langt forhold. Så var på min første date på søndag, 2 date på onsdag og 3 date på fredag. Jeg har vært super stressa, kjempe nervøs (så mye at jeg har gått ned 3kg) og er ikke sikkert på om jeg liker fyren pga all nervøsiteten jeg føler. Det ente med at vi hadde sex på 3 date, noe jeg overhode ikke trodde jeg skulle finne på å gjøre!, men det ble sånn. Nå sitter jeg her og føler at jeg ikke er så interessert i han. Jo mer jeg tenker jo mer angrer jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Så det store spørsmålet Han har ikke spurt om mobilnummeret mitt. Noen som har en ide hvorfor han ikke har gjort det? (var han bare ute etter sex?) (når vi sa hade så var det vanlig snakk som kanskje vi skal møtes igjen og han kysset meg flere ganger før han gikk) Ja ja, jeg vet at jeg kunne spurt om hans, men pga jeg ikke viste/vet hva jeg føler så hadde jeg ikke lyst til å spørre han om nummeret. Hadde han spurt etter mitt hadde han fått det, men nå er jeg usikker. Føler egentlig bare for å stoppe hele greiene. Må også skrive til slutt her at vi "møttes" må Match.com for snart 3 uker siden. Han er 40 år og jeg 34 år. Å etter at jeg sa ok til å møte han så har de andre meldingene jeg fått bare gått i når skal vi møtes og sånt. Jeg er veldig sjenert av meg så de gangene vi har møtt så har jeg vert veldig nervøs og ikke kommet på så mye å si, følt meg egentlig som jeg var 14 år... Milla
Ardenus Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 55 minutter siden, _milla83_ skrev: Nå sitter jeg her og føler at jeg ikke er så interessert i han. Jo mer jeg tenker jo mer angrer jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler egentlig bare for å stoppe hele greiene. Du vil stoppe, da stopper du, hadde du vært interessert så hadde du vært sikker og følt det. Selv om du er nervøs så pleier man å føle noe positivt for den man dater, virker ikke sånn.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Hvis du føler du ikke er så interessert er det like greit at dere ikke har byttet nummer vel? Men for meg høres det rart ut at han ikke spør om nummeret om han er genuint interessert, så det er godt mulig at etter dere møttes første gangen så på deg som en grei side-entertainment han kunne møte når det passet han og egentlig ikke involvere seg så mye mer (siden dere heller ikke har hatt noen dype samtaler etter dette men at kontakten kun har vært om når dere skal møtes eller ikke) Anonymkode: 25841...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå