Gå til innhold

Drømmekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tilkommende svigersøster skal sy kjole til meg. Og jeg trodde jeg hadde funnet drømmekjolen med en overdel nesten som denne: overdel

og en underdel noe lignede som denne: nedredel

Stoffet skulle vært i ivory med litt glans i på begge dele selvfølgelig.

Men nå kom jeg over denne kjolen fra Marylise som heter Della (velg della i listen): marylise

og jeg falt totalt for denne :hoppe:

Nå har jeg ringt en brudesalong i Tromsø som fører denne leverandøren, og de skal sjekke om de har den inne så jeg får prøve :P .

Hva synes dere om disse to alternativene (om dere klarer å se framfor dere kjole 1 da :) )? Min svigersøster blir nok å sy uansett :-) . Men jeg må bare velge hvilken...... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildene på overdel og underdel ser jeg ikke er helt klare i albumet enda, men de kommer vel om en stund :-) . Er skikkelig spent på hva dere synes jenter! :wink:

Skrevet

Så mange flotte kjoler det var på Marylise-linken!!!!!!!!! De var så feminine og nydelige! Den du hadde sett på var intet unntak....

Skrevet

Ja, helt enig!! Kom over denne siden i helgen, og det var så maaange flotte der :sjarmor:

Skrevet

Nå liker jeg veldig godt MaryLise kjoler, inkludert "din". De har flott drapering, som gjør at jeg følte meg veldig feminin i dem :-)

Men likte godt baksiden av den toppen du hadde som illustrasjon, med de båndene som gikk nedover ryggen. Så derfor får den et lite ekstra pluss fra meg på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...