AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Jeg har kreft med spredning, men allikevel har jeg et håp om å få leve i noen år. Er skilt, og det hadde vært så hyggelig og truffet en mann som jeg kunne dele dagene med. Men er det moralsk riktig av meg? Er på ett av disse nettdatings-oppleggene, men alle mannfolka der skryter jo så hemningsløst av hvor spreke de er og vil ha ei dame som flyr toppturer og trener, og det er jo ikke DET jeg driver mest med for tiden. Har greie dager selvom jeg må ta en del hensyn til de begrensninger helsa setter..... Kan jeg fremdeles ha et håp om å innlede et forhold, tror dere? Anonymkode: c5362...c53 1
Sirah Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Så klart du kan Men det er jo viktig at du er ærlig om situasjonen din... Håper ting går greit med deg etter forholdene TS ♥️ 3
WubWub Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Ja det syntes jeg så absolutt du kan Det kan dog være lurt å informere om dette ikke nødvendig med en gang, men etterhvert når man finner tonen. Men ja , kjør på ! Kjærlighet trenger vi alle som en 1
richbitch Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 (endret) Klart du kan det! ☺️ Endret 29. juli 2017 av richbitch
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ja det syntes jeg så absolutt du kan Det kan dog være lurt å informere om dette ikke nødvendig med en gang, men etterhvert når man finner tonen. Men ja , kjør på ! Kjærlighet trenger vi alle som en Ja, det er jo det vi gjør, og spesielt når livet er litt ekstra utfordrende....... Men synes liksom det er en litt dårlig "pakke" å gi en evt partner... Anonymkode: c5362...c53
WubWub Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo det vi gjør, og spesielt når livet er litt ekstra utfordrende....... Men synes liksom det er en litt dårlig "pakke" å gi en evt partner... Anonymkode: c5362...c53 Neida det skal du ikke tenke på. Det finnes ingen garantier i livet bortsett fra en; vi skal alle dø en dag. Da tenker jeg et en skal søke kjærligheten mens vi enda har anledning til det Du har jo flere år igjen så sørg for at det blir gode år ! Jeg heier på deg 3
Gjest NotNaomi Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 Du stiller et vanskelig spørsmål. Lett å si "klart du kan". Så lett er det ikke. Den du dater må forholde seg til svært vanskelige ting. Som å vite at en kan miste. Ingen takler det så godt. Jeg har,og jeg hadde ikke klart. Ærlig sagt siden du spør. Men andre kan muligens.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 Så lenge du selv greier å ha fokus på dating så kjør på! Men vær åpen om situasjonen , du trenger IKKE å si de første treffene at du har kreft, men det er ingen skam å fortelle at man pga sykdom ikke for tiden er så aktiv. Anonymkode: 80ad3...1e5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #10 Skrevet 29. juli 2017 Takk for oppmuntring til å date. Jeg skal "ta det med meg" og se om jeg tør........ Anonymkode: c5362...c53 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #11 Skrevet 29. juli 2017 10 timer siden, NotNaomi skrev: Du stiller et vanskelig spørsmål. Lett å si "klart du kan". Så lett er det ikke. Den du dater må forholde seg til svært vanskelige ting. Som å vite at en kan miste. Ingen takler det så godt. Jeg har,og jeg hadde ikke klart. Ærlig sagt siden du spør. Men andre kan muligens. Jeg er enig i dette svaret. Ønsker heller ikke å date noen med en så alvorlig sykdom. Og om jeg hadde gått på noen dater med en person, som først da forteller om sin alvorlige sykdom, så ville jeg nok følt meg lurt. Anonymkode: f3561...3d0 8
Gjest Winza Skrevet 29. juli 2017 #12 Skrevet 29. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kreft med spredning, men allikevel har jeg et håp om å få leve i noen år. Er skilt, og det hadde vært så hyggelig og truffet en mann som jeg kunne dele dagene med. Men er det moralsk riktig av meg? Er på ett av disse nettdatings-oppleggene, men alle mannfolka der skryter jo så hemningsløst av hvor spreke de er og vil ha ei dame som flyr toppturer og trener, og det er jo ikke DET jeg driver mest med for tiden. Har greie dager selvom jeg må ta en del hensyn til de begrensninger helsa setter..... Kan jeg fremdeles ha et håp om å innlede et forhold, tror dere? Anonymkode: c5362...c53 Såklart du kan Det finnes en for oss alle dere ute og når du møter han så vil han sette pris på den tiden dere har sammen Hadde jo vært veldig dumt om man måtte stoppe å leve fordi man er syk /: Jeg synes ikke det er moralsk galt, jeg synes du skal gjøre det og ha det kjekt den tiden du har igjen, det fortjener du
minister-mio Skrevet 29. juli 2017 #14 Skrevet 29. juli 2017 Så leit å høre om din situasjon. Helt ærlig syntes jeg ikke du bør date, pga situasjonen personen du dater da havner i. 2
rundtfingern Skrevet 29. juli 2017 #15 Skrevet 29. juli 2017 Ja. Det kan du. Bare fordi du er syk skal du ikke være ensom eller ikke frastå fra å date❤️ Du fortjener å fylle dagene med det du ønsker, og da synes jeg at du skal kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #16 Skrevet 29. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i dette svaret. Ønsker heller ikke å date noen med en så alvorlig sykdom. Og om jeg hadde gått på noen dater med en person, som først da forteller om sin alvorlige sykdom, så ville jeg nok følt meg lurt. Anonymkode: f3561...3d0 Enig i det. Jeg ville fortalt det før jeg gikk på date. Anonymkode: 6c6be...f9c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #17 Skrevet 29. juli 2017 Hei du Trist å høre, det er harde vilkår du opplever. Hadde jeg vært deg og hadde hatt et behov for en mann, hadde jeg antagelig satset på elskere, og ikke en partner. Det vil si, at jeg ville leve i nuet og ikke tenke på et forhold med fremtid. Jeg har selv vært på Cupido.no i noen år og møtt flere hyggelige og omsorgsfulle elskere, som har vært inneforstått med at dette er for en tid og ikke for alltid. Jeg har opplevd mye kjærlighet og ømhet i disse relasjonene, som har gitt meg mye. Rammene er gitt og begge forholder seg til det. Dette har gitt meg (og dem) mye glede og frihet. Om du skulle ønske noe annet, er det nok viktig å være helt ærlig, slik at den andre får et valg. Ønsker deg lykke til, og stor respekt for deg, for et viktig innlegg. Anonymkode: 0a530...35b 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #18 Skrevet 29. juli 2017 Go for it! Livet er NÅ, det gjelder oss alle. Men informer etterhvert den du får en god tone med om situasjonen din. Masse lykke til om du velger å gå for det. Anonymkode: aa737...c6a
Gjest Axl Rose Skrevet 29. juli 2017 #19 Skrevet 29. juli 2017 Klart du kan, og det finnes sterke folk der ute som takler det. Viktigste er at du er ærlig om det. Håper du finner noen og at du vinner over faenskapet.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #20 Skrevet 29. juli 2017 2 timer siden, minister-mio skrev: Så leit å høre om din situasjon. Helt ærlig syntes jeg ikke du bør date, pga situasjonen personen du dater da havner i. Skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne date? Så lenge man er åpen om det fra første stund, så er det vel opp til de man eventuelt dater om de ønsker å ta det videre. Ingen her kan sitte å si "det bør du ikke", for det bør en potensiell datingpartner få bestemme selv, så lenge du vil. Anonymkode: 77e1f...152 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå