Gå til innhold

Er du en positiv person?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er du mye negativ? 

Anonymkode: f154f...895

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Negativ mot meg selv, positiv mot andre :) 

Anonymkode: a0f11...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er relativt nøytral. Optimister synes jeg er negativ og de fleste er optimister, men jeg korrigerer noen ganger negative utsagn som ikke bygget på fakta også.

Anonymkode: 9a81c...9be

Skrevet

Jeg prøver å være så positiv jeg kan, og det negative holder jeg inne så ikke andre skal bli påvirket. Med mindre det er veeeeldig synlig utenpå. Men som oftest liker jeg å tenke at jeg er positiv :) 

Skrevet

Ja, jeg er heldigvis en positiv person. Det har båret meg gjennom mye i livet. Jeg tror alltid at det er lys i enden av enhver tunell, og dermed har ingenting fått meg i kne for mer enn korte stunder. Så går jeg på igjen. Og det har vært lys i enden av enhver tunell. Alt vondt går over! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er positiv når det trengs og negativ når det trengs. Er glad når jeg er glad, og lei meg når jeg er lei meg. 

Anonymkode: 9c924...ca6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke positiv. Jeg er realist inn til beinet og en stund så gav det åpning for å være både positiv og negativ alt etter anledningen. Men på et eller annet tidspunkt blir positivitet alt annet enn realisme. Jeg orker ikke å leve på en livsløgn. Det er lettere å forholde seg til ting som de er og å være forberedt på alle slag og skuffelser som kommer. 

Med et annet liv kunne jeg kanskje blitt annerledes, men nå er det nå sånn at det er mitt liv jeg sitter fast i. 

Anonymkode: da2de...0b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...