Gå til innhold

Kastet ut med makt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men vært borti et sted som brukte kortmaskinen som edruelighetstest. Fomling, feiltrykk, osv. så ble man fysisk slept ut av vaktene uten noe diskusjon. Fort at ting går veldig galt på plasser som påberoper seg nulltoleranse for "fyll" uten å ane hva de driver med.

Anonymkode: ef79f...e2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja en gang. Ble bedt om å gå men på vei ut veltet jeg og dro med meg masse glass. Da mistet vakten tålmodigheten og fysisk løftet meg opp og lempet meg utenfor :fnise:  forståelig da. Skjønner at de ikke vil at jeg skal destruere alt i min vei på turen ut.

Anonymkode: 12736...488

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt en gang og slo av en prat med en hyggelig fyr fra ungdomskolen jeg ikke hadde sett på lenge. Jeg var normalt, pent antrukket - han var en pen fyr av normalt utseende i dress. Hadde drukket to glass vin, og praten gikk fint.

Så kom en dundre av en vekterdame og mente jeg måtte ut og "trekke litt luft". Han fikk IKKE lov å bli med, tydeligvis måtte jeg beskyttes fra en potensiell overgriper..

Vil ikke være en "sånn" jente som havner i trøbbel, så gikk ut, stod der noen minutter og gikk inn igjen. 

Har hørt andre episoder fra andre jenter. Utelivsvakter er et eget slag. 

Anonymkode: 99d48...10c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt en gang og slo av en prat med en hyggelig fyr fra ungdomskolen jeg ikke hadde sett på lenge. Jeg var normalt, pent antrukket - han var en pen fyr av normalt utseende i dress. Hadde drukket to glass vin, og praten gikk fint.

Så kom en dundre av en vekterdame og mente jeg måtte ut og "trekke litt luft". Han fikk IKKE lov å bli med, tydeligvis måtte jeg beskyttes fra en potensiell overgriper..

Vil ikke være en "sånn" jente som havner i trøbbel, så gikk ut, stod der noen minutter og gikk inn igjen. 

Har hørt andre episoder fra andre jenter. Utelivsvakter er et eget slag. 

Anonymkode: 99d48...10c

Vel, de kunne ikke akkurat hindret han i å bli med deg ut heller :) For om man steller seg utenfor utestedets egen eiendom har ikke noen av disse folka med apetendenser noen som helst bestemmelsesrett over hvem man stiller seg utenfor sammen med.  

Anonymkode: 5f263...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har vett nok til å oppføre meg og ikke drikke meg sanseløs

Anonymkode: 267c3...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...