Gå til innhold

Kastet ut med makt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen andre jenter enn meg blitt båret ut av et utested noengang ? Ganske flaut. 

Anonymkode: 2ee2d...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 nei, men jeg har blitt bedt om å forlate stedet. Jeg valgte å gjøre som han sa jeg da 😂

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, atropos skrev:

😂 nei, men jeg har blitt bedt om å forlate stedet. Jeg valgte å gjøre som han sa jeg da 😂

Jeg kverrulerte ikke imot jeg heller, men ble allikevel båret ut så alle så det av flere vakter, det så veldig drastiskt ut vil jeg tro. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kverrulerte ikke imot jeg heller, men ble allikevel båret ut så alle så det av flere vakter, det så veldig drastiskt ut vil jeg tro. 

Jøss, det hørtes ut som maktmisbruk. Hvis vakten ønsker at du skal forlate stedet, burde det holde med en muntlig beskjed. Hvis han bar deg ut uten advarsel, ville jeg klagd til utestedet.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble du båret ut TS?

Skrevet

Nei, men jeg har blitt nektet inngang. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja en gang. Da jeg ble beskyldt for å oppføre meg ufint, og drikke medbragt. 
Ei bitch mente jeg la an på typen. Som forøvrig så ut som en hottentott fra bygda, ikke min smak i det hele tatt. Alt han gjorde var å spørre om jeg hadde lighter, noe jeg ikke hadde. 
Hun gikk til vaktene og sa at jeg hadde med meg medbragt og at jeg var ufin mot henne. Jeg ble bedt om å forlate stedet. Venninnen min fyret seg opp og kom i mellom. Hun sto å sa "hun lyver, x (meg) har ikke gjort noe!". I det hun gikk foran meg så ble jeg dyttet bakover og falt nesten, og endte opp med ryggen mot vakten. Som om at jeg var på vei til å gå bort. Jeg ble da båret ut med makt og venninnen min ble også kastet ut. Jeg var i sjokk over det som skjedde, for jeg hadde ikke gjort noe galt. 
To bekjente av oss kom også mot oss (menn). 

Dro til neste utested og festet videre. 
Dagen etter dro jeg tilbake og fikk snakket med vakten. 
Han sa selv at han trodde at jeg var på vei til å motsi hans ordre. Altså da jeg nesten falt og endte opp med ryggen mot vakten. Han ville også fjerne oss fort, siden det kom flere som så ut som at de fyrte seg opp. Han innrømte at han handlet for raskt og misforsto hele situasjonen. Ser jo selv at det var lett å misforstå, ei totte på 157 som roper og gauler, jeg snur meg som om at jeg skal gå vekk og to muskelbunter kommer gående imot oss :fnise:
Fikk en unnskyldning, jeg fikk forklart meg også fikk jeg høre at hun som forårsaket det hele, ble selv kastet ut like etterpå. For hun yppet på seg bråk og ble slått ned. Hun yppet med feil person rett og slett. Jeg orket ikke å si noe da hun kom opp til meg dagen før. For slike folk orker jeg bare ikke. Hun var vist en typisk sjalu-bitch som flyr på alle i fylla. 

Anonymkode: 78306...9a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvorfor ble du båret ut TS?

Det er ingen grunn til at jeg skulle ha blitt båret ut, jeg gjorde ingenting galt, annet enn at jeg var alt for full selvfølgelig, men jeg satt helt rolig også kom det først en og dro meg etter armen også kom det en til og dro meg etter andre armen og bar meg deretter ut, sa jeg måtte få med meg veninnen min og si ifra til hun, det var uaktuelt.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Merkelig! En ber folk forlate stedet om det er noe. Nekter dem servering og ber de gå. En bruker ikke fysisk makt uten videre. Det skal ikke skje.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Merkelig! En ber folk forlate stedet om det er noe. Nekter dem servering og ber de gå. En bruker ikke fysisk makt uten videre. Det skal ikke skje.

Nei men det skjedde! Vektere har en merkelig tendens til å tro at de har lov til å gjøre hva dem vil. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men det skjedde! Vektere har en merkelig tendens til å tro at de har lov til å gjøre hva dem vil. 

Ser ikke helt bra ut! Har ikke den erfaringen selv. Men vekterne her er normalt oppegående og fine folk. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Ser ikke helt bra ut! Har ikke den erfaringen selv. Men vekterne her er normalt oppegående og fine folk. 

Flertallet av dem er vel det, men har hørt flere historier fra de som befinner seg i oslo! Det er spesielt de som er utlandske.. er ikke rasistiskt ment, men det er sånn jeg har skjønt det utifra min egen erfaring og hva jeg har sett og hørt fra andre. 

Skrevet
28 minutter siden, NotNaomi skrev:

Vaktene har ingenting med servering å gjøre, men bartendere har vel et visst ansvar for ikke å la tydelig berusede gjester få kjøpe mer alkohol.

Gjest NotNaomi
Skrevet
10 minutter siden, Arabella skrev:

Vaktene har ingenting med servering å gjøre, men bartendere har vel et visst ansvar for ikke å la tydelig berusede gjester få kjøpe mer alkohol.

Nei :-) vet da det. Men vi tilkaller dem om de ikke godtar null servering. Da ber de den gå uten å bruke fysisk makt om det ikke er helt nødvendig. Hvilket det sjelden er.

Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Nei :-) vet da det. Men vi tilkaller dem om de ikke godtar null servering. Da ber de den gå uten å bruke fysisk makt om det ikke er helt nødvendig. Hvilket det sjelden er.

Vaktene skal vel være drillet i å håndtere folk.

AnonymBruker
Skrevet

De er vakter, trenger ikke være vektere.

Anonymkode: 31ce6...c25

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende folk rundt deg har en helt annet oppfatning av hva som skjedde. 

Anonymkode: 27197...1dd

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet
13 minutter siden, Arabella skrev:

Vaktene skal vel være drillet i å håndtere folk.

Nettopp.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende folk rundt deg har en helt annet oppfatning av hva som skjedde. 

Anonymkode: 27197...1dd

Hva mener du her ?skjønte ikke helt! :P

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, NotNaomi skrev:

Hvis folk er for fulle til å komme seg ut på egenhånd er det ofte jeg ser de fysisk blir båret ut.

Anonymkode: 63b14...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...