Klips Skrevet 2. august 2002 #1 Skrevet 2. august 2002 Har hatt mensenkramper hele uken, kommer og går. Hvor lenge vil det holde på? Det trenger ikke være noe galt selv om jeg har vondt i magen, eller?
Gjest Lottemor Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 Nei det trenger ikke være noe galt,det kan jo hende at du skulle hatt mensen på denne tiden om du ikke var gravid..... Ellers så kan jo du ta en telefon til legen eller jordmor og høre hva de sier...... Bare for å være sikker :-?
Babyface Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Legen min sa at disse menssmertene er pga livmoren, som utvider seg.
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2002 Hvor lenge hadde du det babyface? Det er mulig jeg skulle hatt mensen først nå. Pleier ikke å ha vondt så mange dager, da, men... Tenkte jeg skulle ringe legen når det kom igjen, men det har det ikke gjort ennå
Babyface Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Jeg får sånne smerter hver dag, flere ganger om dagen, jeg. Er 7+5 i dag. Legen sa også at det er vanlig å ha ekstra mye hormoner i kroppen de dagene man skulle hatt mensen når man er gravid. Noe som innebærer at man kjenner ekstra smerte i magen, ekstra kvalme og at man t o m kan blø litt i disse periodene. Legen sa at hun har opplevd flere, særlig unge, jenter som ikke har skjønt at de er gravide før de er i uke 16 pga dette.
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2002 Har du det bare når du skulle hatt mensen? Eller hver dag i 7+5? (Må komme til bunns i dette!)
Babyface Skrevet 2. august 2002 #7 Skrevet 2. august 2002 Hver eneste dag! Men ikke hele dagen, heldigvis, bare nå og da.
Gjest Polyanna ikke innl. Skrevet 2. august 2002 #8 Skrevet 2. august 2002 Jeg hadde menssmerter stort sett daglig de første ukene etter forventet mens. Det er faktisk et svangerskapstegn, så jeg var litt glad hver gang jeg kjente "takene", jeg! :-) Det var nemlig det eneste tegnet jeg hadde! Polyanna, 34+5
Klips Skrevet 2. august 2002 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2002 Det er egentlig det eneste tegnet jeg har også (unntatt når jeg klemmer meg selv på puppene, men det kan jeg jo ikke gjøre hele dagen). Så jeg synes det er litt koselig jeg og. I hvert fall nå som jeg vet, takket være dere snille jenter, at det ikke er noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå