AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Jeg blir helt sikkert slaktet fordi jeg som stemor reagerer på noe stebarnet mitt gjør, men nå har lasset tippet over! Jeg har svelget SÅ mange kameler de siste årene, og da mest ang. Min stesønn på 11. Han driver å utredes for ADHD, og da mener foreldrene at gutten skal unnskyldes for alt og han vet ikke hva konsekvenser er. Men nå er jeg så sint å lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!! Da jeg kom hjem fra jobb i dag fant jeg smykkeskrinet, hvor jeg oppbevarer smykkene jeg har arvet av min mormor, liggende på kjøkkenbordet med to "spinnere" inni!! Jeg spurte min samboer og stesønn, hvor innholdet var og hvorfor det var her.. Nei, det viste de ikke. Gutten husker ikke hvor han lagt det, ei heller hvor han fant det. Far viste heller ikke! Jeg prøvde å holde maska, men inni meg kokte det! Sa til far at dette får de fikse, snakk med gutten å finn ut hvor smykkene mine er! Han bare mumlet "jajaja".... Omg! Jeg flipper snart! Men jeg vil ikke klikke forran de minste barna.... Helvette altså! Anonymkode: 873e3...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 For en tafatt idiot av en mann du har. Adhd er ikke en unnskyldning for mangel på respekt. Anonymkode: e6e5c...d99 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 En 11 åring har godt av å se en voksen sint og forbannet. Når de har gjort noe galt. Jeg hadde flyttet min vei, for ADHD gir ikke fritak for konsekvenser. Anonymkode: beb02...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Noe av det dummeste de kan gjøre er å gjøre ADHD'en hans til et handikap og bruke det som unnskyldning for å oppføre seg som en dritt. Han kommer til å vokse opp til å bli tidenes møkkaunge med den innstillingen, jeg har gått i klasse med flere slike og de er uten unntak idioter, selv som voksne. Angående smykkene dine så forstår jeg deg godt, og mannen din virker som en enda større idiot en ungen. Anonymkode: 70811...88d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå