OleBrumm Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Jeg trenger lit hjelp angående huden i ansiktet mitt. I det siste har jeg fått noe som virker som "underjordiske" kviser, men som utvikler seg som kuler uten huden, og til slutt blir sår istedet for kviser. Dette ser jo ikke bra ut og arr blir det og. Skikkelig irriterende. Disse utbruddene kommer i panna og på kinnene. Jeg bruker 3-trinns vasken til Clinique, men har hverken blitt bedre eller værre av den. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre med dette ? Skal gifte meg om 2 mnd, så det er litt krise :-? Huden min er normal/fet.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Dra til hudpleier og spør om råd og kjøp produkter der. Utenom det kan jeg på det sterkeste anbefale md formulations.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Jeg hadde samme problemet da jeg brukte Clinique-serien,.....Hudpleieren min sa det var pga at Clinique bruker mye alkohol i produktene sine, som gjør huden verre.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Jepp..samme her. Enig med clea, altså
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Jeg liker Clinique, men renseproduktene deres er altfor sterke. Siden du bruker tre-trinnssystemet, så regner jeg med at du bruker hudvann også. Alle de nummerte "lotionene" har alkohol, bortsett fra Extra mild som jeg _elsker_. Brukte nr 2 før, men merket kjempestor forskjell etter at jeg byttet til Mild. Så mitt råd, bytt ut rensesåpen. Jeg liker Dermalogica veldig godt (spes. Dermal Clay), men MD formulation skal visst også være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå