Lalique Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 http://www.sportsmaster.no/prod/romaskiner.htm Ville du brukt den om du fikk en slik..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 >Ja, hvis jeg fikk den så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerva Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Helt sikkert temmelig iherdig i begynnelsen, for så å stue den vekk i et hjørne for å unngå dårlig samvittighet hver gang jeg går forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Tja..hvis du liker romaskiner er det sikkert bra. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig, jeg ville kjøpt en spinningsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2005 Tja..hvis du liker romaskiner er det sikkert bra. Personlig synes jeg det er gørrkjedelig, jeg ville kjøpt en spinningsykkel Jeg har allerede spinningsykkel og ellipsemaskin. Holder på å innrede treningsrom hjemme skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis jeg hadde hatt råd, hadde jeg heller kjøpt en tredemølle av OK kvalitet. Jeg hadde garantert blitt lei av romaskinen etter to uker (for ensformig og lite mulighet for variasjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvis jeg hadde hatt råd, hadde jeg heller kjøpt en tredemølle av OK kvalitet. Jeg hadde garantert blitt lei av romaskinen etter to uker (for ensformig og lite mulighet for variasjon). Ja, jeg har tenkt kjøpe en tredemølle også. Men jeg har tenkt sånn at både spinningsykkel og ellipsemaskin belaster bena veldig akkurat som tredemølle, så da er det greit med en romaskin som går mye på armene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 Ja, jeg har tenkt kjøpe en tredemølle også. Men jeg har tenkt sånn at både spinningsykkel og ellipsemaskin belaster bena veldig akkurat som tredemølle, så da er det greit med en romaskin som går mye på armene Ja det er sant nok. Jeg vurderte romaskin selv, men endte opp med ellipsemaskin. Ble strålende fornøyd. Men hvis du er forberedt på "kjedelig" trening så hvorfor ikke...hehe Kan hende du liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå