AUF Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen som har peiling på hvordan en limer porselen? Lillesøstra mi skulle passe ungene i leiligheta på nyttårsaften, og da jeg kom hjem hadde de greid å knuse lokket opp på doen!! (der man drar ned. skikkelig gammelt do!) Det ser jo så utrolig stygt ut!!! tror jeg har alle bitene, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få limt det sammen. kan jo liksom ikke bruke trelim... _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Min første tanke var Superlim, men den tørker så fort at det kan være vanskelig å få til. Tror jeg ville spurt i en eller annen faghandel, eller gjerne hobbybutikk. Der bør de ha lim for forskjellig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Du kan enten bruke superlim, eller slik lim som blandes sammen (husker ikke navnet på limet nå, Ternitt kanskje?). Sistnevnte tørker relativt sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Ikke ternitt nei, men Aralditt! Sterkere lim finner du knapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå