Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. Jeg har gått og tatt tatoo da jeg har veldig lite korte bryn. Men dette varer ikke hva det lover. Jeg må tilbake omtrent hver 2 mnd og betale over 2000 kr pr gang. Unskyldning er det sitter dorlig hos noen? Første gang jeg tok satt det fint 1,5 år. Noen som har erf med dette. Og kan anbefale noen til meg i Hortens området? 😊 oppgitt😣

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen har en hudtype som ikke tar til seg pigmenter særlig godt, da blir dette resultatet, og dette står i skrivet du signerer og godtar ved kjøp. Det er nyere og bedre produkter på markedet idag enn det var tidligere (ikke røde pigmenter), men de er også litt mildere. Normalt skal man måtte fylle på en gang i året, men når du må hver andre måned virker det bortkastet. Hvilke salong går du til (eller hvilke produkter bruker du?), du burde gå til sol hegge, eller noen som har hatt opplæring hos henne, og bruker amiea. 

Dersom dette ikke fungerer, burde du jo heller bare farge brynene dine hjemme/ i salong, dette er rimeligere. 

Anonymkode: 7b651...eff

Skrevet

Jeg kan ikke farge brynene for de har jeg ikk😂 jeg velger og ikke legge noe navn på hvem jeg har gått hos😊 men tar gjerne imot hvem som anbefales i nærheten av meg i Hortens område😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du farger selv/ i salong, vil fargen sitte på huden i rundt 5 dager, har ikke eksisterende bryn selv, gjør det hjemme. Kjempeenkelt og billig. kjøper bare denne:

https://www.blivakker.no/product/3041305/refectocil-vippe-brynsfarge-naturbrun-3-

og den aktivatoren, og smører på der jeg vil ha bryn, lar det virke i 10 min, og vipps, der har man bryn. Gjør dette ca en gang i uka på kvelden før jeg legger meg. Du trenger minimalt med produkt, den der varer i ca et halvt år, så blir jo kjempebillig. 

Ellers har jeg ikke erfaring fra horten, så ikke noe å annbefale. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2017 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du farger selv/ i salong, vil fargen sitte på huden i rundt 5 dager, har ikke eksisterende bryn selv, gjør det hjemme. Kjempeenkelt og billig. kjøper bare denne:

https://www.blivakker.no/product/3041305/refectocil-vippe-brynsfarge-naturbrun-3-

og den aktivatoren, og smører på der jeg vil ha bryn, lar det virke i 10 min, og vipps, der har man bryn. Gjør dette ca en gang i uka på kvelden før jeg legger meg. Du trenger minimalt med produkt, den der varer i ca et halvt år, så blir jo kjempebillig. 

Ellers har jeg ikke erfaring fra horten, så ikke noe å annbefale. 

Signerer denne, den funker. 

Dessuten synes jeg det er mye bedre å farge bryn enn å tatovere dem, ser så utrolig unaturlig ut.

Anonymkode: 2f557...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...