AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Jeg skal ALDRI dra på ferie med hans venner igjen! ALDRI! Hun, kaller meg xens hans sitt navn. Han er mest bare opptatt av å dra på ting alene med mannen min, noe som da fører til at jeg må være alene med hun. Jeg har i grunn mest lyst til å være med mannen min, men skjønner at vi nok sikkert er på kollisjonskurs der. De spiser kun hamburger og pølse, og vil helst kjøre og se på traktor eller ligge i sofaen å drikke brus. Jeg har stått opp tidlig hver dag slik at mannen min kan sove, og de andre kan sove. Jeg har lagd masse frokost. Jeg ville dra på en times shopping, da surna dem og ville dra (de dro og jeg fikk av en eller annen grunn så svart samvittighet at jeg sa at vi også bare skulle dra). Egentlig er jeg ganske sur på mannen min også som dere kanskje skjønner. Det virker ikke som det er så viktig med meg. Det viktigste er at de andre får det som de vil. Og oppi denne ferieuka oppdager jeg at han har fått melding fra en x, selvfie med masse sånn tenker på deg hele tiden og forglem meg ei. Det ble bare litt for mye for meg... Anonymkode: 16ada...826
Teethgrinding Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Det høres ut som du svelger for mange kameler! Du må snakke med mannen din og sette ned foten. Alle menn med en H halvt våken hjernecelle vet at man ikke bør plassere kona på kjøkkenet og resignere på sine plikter. Det gjelder dobbelt når man er sammen med andre. Glemmer man damen sin er det første skritt ut i helvetet. Jeg snakker av erfaring. Kommuniser dette tydelig ovenfor mannen din. Det er mulig han er naiv nok til å tro at ting bare flyter. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Det er jo helt jævlig at venneparet kaller deg eksen sitt navn! Dette ville jeg sagt fra om strengt at det heter ikke jeg! Og om de ikke slutta hadde det vært typen sitt ansvar å ta en alvorsprat med dem så de greide å unngå å si det navnet. Også kommer man hjem og da får han tenker på deg bilder av eksen! Vel - i mine forhold er det en forutsetning for at forholdet skal vare at all kontakt med ekser avsluttes. Kun 1 kjæreste har jeg blitt nødt til å be om det, og han forstod , prioriterte, og satt følelsene mine først slik en kjæreste skal, og sletta eksen sin fordi det fikk meg ukomfortabel- Det burde kjæresten din gjøre også! Spør han hvordan i helvete han hadde likt at dine venner kalte han for din eks sitt navn samtidig som din eks sendte meldinger til deg om at han savna deg! Ingen hadde syns det hadde vært allright! Anonymkode: 8bd8b...503 1
Sillyline Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 En slik selfie fra en eks hadde jeg også reagert på. Det ville jeg konfrontert ham med. Resten ser jeg ikke problemet med. Hvorfor måtte du stå opp tidlig for at de andre skulle få sove lenge..? Selv om de spiser hamburger og pølse kan vel du spise noe annet..? Når det kommer til at du er sur på mannen din, hjelper det ikke å gå med det inni deg. Du bygger opp irritasjon som du må ventilere ut før du eksploderer. Snakk med ham på en rolig og behersket måte. 1
ViljaH Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 "Bruk mitt riktige navn ellers begynner jeg å kalle deg for Sklia" blink smil verdens største smil med glimt i øyet mens du likevel mener det alvorlig. Du blir nok nødt til å bli litt tøffere og stå opp for deg selv. "Nå har vi spist pølser og hamburgere to kvelder på rad, ikveld er det min tur til å velge restaurant for middag". Si til mannen din eller alle 4 at du ikke synes noe om guttelag og jentelag hver dag, spesielt når du ikke kjenner jenta noe godt (hold tilbake at dere ikke går så godt overrens). Foreslå at dere drar på aktiviterer alle sammen + parvis også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå