AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Hei! Jeg ser at i mitt fylke er det ledig plass på lærerutdanningen 5.-10. trinn, problemet er opptakskravene. Jeg har allerede kommer inn på barnehagelærer, men kunne helst tenkt meg lærer på grunnskolen, men pga. karakterer stoppet det meg fra å søke. Men nå ser jeg altså at de har ledige plasser på studiet, kan jeg da søke og komme inn selv om jeg ikke har 4 i matte (har 3 i matte)? Noen som vet noe om dette? Jeg sitter av og på i telefonkø med opptakskontoret i fylket, men er på jobb så får ikke sittet konstant og ventet Takk på forhånd! Anonymkode: 33925...f6f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg ser at i mitt fylke er det ledig plass på lærerutdanningen 5.-10. trinn, problemet er opptakskravene. Jeg har allerede kommer inn på barnehagelærer, men kunne helst tenkt meg lærer på grunnskolen, men pga. karakterer stoppet det meg fra å søke. Men nå ser jeg altså at de har ledige plasser på studiet, kan jeg da søke og komme inn selv om jeg ikke har 4 i matte (har 3 i matte)? Noen som vet noe om dette? Jeg sitter av og på i telefonkø med opptakskontoret i fylket, men er på jobb så får ikke sittet konstant og ventet Takk på forhånd! Anonymkode: 33925...f6f Ja, men du må vel bestå forkurs i matte for ikke å miste plassen igjen. Anonymkode: 565fa...77d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men du må vel bestå forkurs i matte for ikke å miste plassen igjen. Anonymkode: 565fa...77d Edit: Forkursene går visst over hele juli, med eksamen 31. juli. Så nei, du kan ikke komme inn på lærerutdanning i år. Anonymkode: 565fa...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå