AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Datteren min blir snart 6 år og jeg har lite med ideer på hva jeg skal gi henne i gave. Har tenkt gps-klokke, men veldig usikker om hun egentlig trenger det. Og så tenkte jeg kamera, har sett på et barnevennlig ett som tåler en trøkk og vann, men usikker på om det er noe barn bruker idag og at hun kan bli den eneste hun kjenner som har og derfor ikke kommer til å bruke det. Så jeg lurer på er det noen som har gitt barna deres kamera? Bruker barn det? Regner med større barn bruker kanskje kamera på mobilen, men 6-år er for tidlig å få mobil synes jeg. Evt har du forslag til andre gaver? Anonymkode: 9d971...d2d
Minlillesky Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren min blir snart 6 år og jeg har lite med ideer på hva jeg skal gi henne i gave. Har tenkt gps-klokke, men veldig usikker om hun egentlig trenger det. Og så tenkte jeg kamera, har sett på et barnevennlig ett som tåler en trøkk og vann, men usikker på om det er noe barn bruker idag og at hun kan bli den eneste hun kjenner som har og derfor ikke kommer til å bruke det. Så jeg lurer på er det noen som har gitt barna deres kamera? Bruker barn det? Regner med større barn bruker kanskje kamera på mobilen, men 6-år er for tidlig å få mobil synes jeg. Evt har du forslag til andre gaver? Anonymkode: 9d971...d2d Hva skal et barn med gps klokke? Min 6 åring skal få et kamera. Hun elsker å ta bilder og hun behandler mitt kamera veldig fint, så det skal hun få til bursdagen sin. Ikke kjøp ting pga populæritet hos andre, eller manglende populæritet hos andre. Kjøp noe barnet får stor glede av! Hva ønsker barnet seg til bursdagen? 6 åringer har ikke bruk for telefon. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Min seksåring som snart blir syv elsker gps klokka si. Hun syns det er superpraktisk å kunne ringe hjem med beskjeder osv. Kostet 159 på ebay 😄 Ellers så sy sammen jeg gaver til jenter er vanskelig. Gutter er lettere Anonymkode: 91253...c09
evelynn Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Min datter på 5,5 har smart watch med gps og mulighet til å ringe os, og bruker den av og til når hun går på lekeplassen. Også er det mulig å lage en "gjerde" med den, dvs jeg, på mobilen min på et kart, bestemmer jeg hvor kan hun være (feks. bare borettslaget vårt, eller på ferie - bare hotell område) og hvis hun går ut av "gjerden" ringer mobilen min og klokken hennes gir henne beskjed at hun må tilbake. Også bruker vi den på ferie (feks flyplassen), fornøyelse parker. Kamera bruker hun i mobilen sin og er veldig glad i å ta bilder (mobilen hennes brukes bare som nettbrett/kamera - til å spille, ta bilder og eventuelt se på filmer, det er ikke sim kort i den)
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Min 6-åring er også glad i gps klokka si, men den brukes bare som telefon da. Greit å ha en som sitter fast så den ikke blir forlagt. Ellers har han et enkelt kamera og tar mye bilder når han husker på det, men det blir stort sett bare tullebilder. Type 200 bilder av taket og veggen osv. Men her kan det jo være stor forskjell på 6-åringer. Anonymkode: 59114...16b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Hva ønsker hun seg, da? Barn på den alderen pleier å skrive lange ønskelister. Anonymkode: 90f0d...5f2 1
Ella1 Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 Søsteren min kjøpte gps-klokke til 6 års dagen til datteren sin, både mor og datter elsker den Hadde en sånn klokke eksistert når barnet mitt begynte på skolen hadde vi garantert investert i en sånn. Enkelte nymotens greier er totalt unyttige, men akkurat dette synes jeg er genialt. Gøy for barnet og beroligende for mor
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 6 timer siden, evelynn skrev: Min datter på 5,5 har smart watch med gps og mulighet til å ringe os, og bruker den av og til når hun går på lekeplassen. Også er det mulig å lage en "gjerde" med den, dvs jeg, på mobilen min på et kart, bestemmer jeg hvor kan hun være (feks. bare borettslaget vårt, eller på ferie - bare hotell område) og hvis hun går ut av "gjerden" ringer mobilen min og klokken hennes gir henne beskjed at hun må tilbake. Også bruker vi den på ferie (feks flyplassen), fornøyelse parker. Kamera bruker hun i mobilen sin og er veldig glad i å ta bilder (mobilen hennes brukes bare som nettbrett/kamera - til å spille, ta bilder og eventuelt se på filmer, det er ikke sim kort i den) Har du ikke følelsen av at det er en sau du gjeter da? Anonymkode: 6b626...94f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #9 Skrevet 28. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Min seksåring som snart blir syv elsker gps klokka si. Hun syns det er superpraktisk å kunne ringe hjem med beskjeder osv. Kostet 159 på ebay 😄 Ellers så sy sammen jeg gaver til jenter er vanskelig. Gutter er lettere Anonymkode: 91253...c09 Hvilken har du? Anonymkode: e5c3e...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå