Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et pledd, det er riktig nok i ull da.

Anonymkode: c3e88...c64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: cdb23...056

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er det ikke. Ekte ull koster. Jeg betalte 599,- for mitt fine ullpledd som jeg har i sofaen :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ull koster så 300 er rimelig :) 

Anonymkode: dfb30...c20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på økonomien og priotiteringene man har det. Jeg kjøper tepper til 25 kr på Nille og går på trygd. Hadde nok kjøpt et ordentlig godt pledd til 300 om jeg var kjempe rik men til mitt bruk er det uansett bortkasta da teppene blir så møkkete og fulle av matsmuler og svette at jeg må kaste de etter noen mnd uansett. 

Anonymkode: 94b16...7d4

• Liker 2
Skrevet

Nei det synes jeg ikke det er 

AnonymBruker
Skrevet

300 for et pledd i ren ull er ikke mye, det er en god pris.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på økonomien og priotiteringene man har det. Jeg kjøper tepper til 25 kr på Nille og går på trygd. Hadde nok kjøpt et ordentlig godt pledd til 300 om jeg var kjempe rik men til mitt bruk er det uansett bortkasta da teppene blir så møkkete og fulle av matsmuler og svette at jeg må kaste de etter noen mnd uansett. 

Hvorfor putter du ikke pleddene i vaskemaskinen istedet for å kaste dem?

Fleecepledd og ullpledd kan vaskes i vaskemaskin. 

Anonymkode: f127e...718

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaskemaskin?

Anonymkode: c137e...785

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det er et ensfarget ullteppe så bruker bla Kid å ha slike på tilbud til 199.

Anonymkode: 654a3...a43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor grisete er du egentlig? 😳 Hørt om vaskemaskin?

har hatt mine pledd i flere år og de er like fine. Trenger bare en vask noen ganger hvis jeg har sølt noe. 

Anonymkode: dfb30...c20

• Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvis du hadde lagt vekk 25 kr pr måned, så hadde du til slutt hatt råd til et ullpledd. Kan ikke sammenligne nilletepper og ullpledd. to helt forskjellige ting det.. det kan fint vaskes på ullvask liksom.. 

Skrevet

Jeg har hatt mitt ullpledd fra Røros Tweed i 20 år. Det er mye brukt, men like fint som da jeg fikk det. Vaskes på ullprogram i vaskemaskin.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Million skrev:

Nei, det er det ikke. Ekte ull koster. Jeg betalte 599,- for mitt fine ullpledd som jeg har i sofaen :-)

Til pynt eller bruk?☺

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til pynt eller bruk?☺

Begge deler :-) Jeg bruker det i blant, ellers ligger det sammefoldet og fargematcher puter og bilde i stua ;-) Ser forresten at det er gått ned hele 10 kr i pris siden jeg kjøpte det ;-)

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Nei, 300 kr for et ullpledd er veldig billig. Mitt kostet godt over 1000 kr(ikke noe spesielt merke) 

Anonymkode: d82d7...03d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har Røros pledd til et par tusenlapper, hatt det i mange år, like pent, bruker det jevnlig og ligger pynt i sofaen når det ikke brukes. 

Anonymkode: 902c9...3f7

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Million skrev:

Begge deler :-) Jeg bruker det i blant, ellers ligger det sammefoldet og fargematcher puter og bilde i stua ;-) Ser forresten at det er gått ned hele 10 kr i pris siden jeg kjøpte det ;-)

Hehe, men fint var det.

Skrevet

Gode ullpledd kan man ha i tiår! Jeg har noen ullpledd jeg har arvet fra mamma og pappa, som var i flittig bruk også før jeg var født, både ute og inne - og det er snart 50 år siden. Ser fortsatt like bra ut! Når jeg får bedre råd kommer jeg også til å investere i et ordentig, fint ullpledd. Prisen sier jo litt om kvaliteten. 300,- er veldig rimelig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Billig :) Jeg har selv et fint ullpledd 100% ull som kostet 1000 kr (meldte meg inn i kundeklubb og fikk det for 600 kr da :P)

Anonymkode: bce01...c5f

Skrevet
51 minutter siden, Million skrev:

Men hvorfor er det blå dyrere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...