AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Gutt på 18 som aldri har hatt kjæreste her. Usikker på om det er utseende eller personligheten det går på. Mistenker at det er en blanding. Føler ikke jeg er stygg, men samtidig er ansiktet kjedelig, føler ikke at det er noe som er fint med det liksom. Kan jeg sende bilde til noen? Så kan dere svare meg, lurer også på om jeg ser ung ut til alderen. Anonymkode: de9ac...268
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Det er helt normalt å ikke ha hat kjæreste når en er 18. Rådet er å få noen dater for å kjenne litt på det hvordan det er. Og ikke det med sex, kun ut og spise og hygge seg sammen. Da lærer en ganske mye om seg selv og litt om de en er sammen med. Så plutselig treffer en den rette, men det er lurt å snakke med flere for å lære om seg selv. Anonymkode: 21634...913 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Begynn å sosialisere mer og gå ut, prøv nye hobbier med damer rundt så ordner det seg nok. Noen menn må bare komme ut av det sjenerte skallet sitt og bli litt mer trygge så løser det seg etterhvert. Anonymkode: 22c3f...bcd 1
Nuddelkopp Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 18 år er ingenting og det er vanlig å aldri hatt kjæreste da! Har ingenting å gjøre med om du er kjedelig eller stygg å gjøre, men tilfeldigheter som at du ikke har turt å prøve deg på en passende jente eller rett og slett hatt tid og fokus på det midt oppi skole og sånn. Det er også helt normalt å se ung ut for alderen når man er 18, det er bare søtt syntes jeg , og jo en kjempefordel når man er 40 for da er det du som ser ut som 30 mens de andre guttene ser ut som gamle gubber 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Om du spør ei jente om hun vil være med ut på middag, så er det aller verste utfall, at hun sier nei takk. Og det gjør ingenting, spør ei annen, så enkelt. Ikke stress. Om 5 sier nei, så er det også greit. Det skjer men ikke gi opp. Og husk å nyt spenningen. Anonymkode: 21634...913
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 Slapp av. Helt normalt når man er 18. Anonymkode: cb2a5...0ca
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 På 7/28/2017 den 3.04, AnonymBruker skrev: Gutt på 18 som aldri har hatt kjæreste her. Usikker på om det er utseende eller personligheten det går på. Mistenker at det er en blanding. Føler ikke jeg er stygg, men samtidig er ansiktet kjedelig, føler ikke at det er noe som er fint med det liksom. Kan jeg sende bilde til noen? Så kan dere svare meg, lurer også på om jeg ser ung ut til alderen. Anonymkode: de9ac...268 Styrketrening! Anonymkode: 99b02...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå