Sabrina Skrevet 27. juli 2017 #1 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg planlegger å fjerne tapeten på soverommet mitt, det er nå sånn gammeldags malt strietapet der. Så jeg tenker å bare rive vekk denne, har allerede revet vekk litt for å se hva som var under, og da kommer jeg rett til betongveggen, og så bare sparkle over der det eventuelt er litt ujevnt og male over? Er det riktig måte å gjøre det på eller tenker jeg helt feil? Noen her som har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Del Skrevet 27. juli 2017 God fornøyelse. Dette er arbeid for de tålmodige. Maleren i Tid for hjem på tv2, pleier å si at det enkleste er å helsparkle veggene. Anonymkode: cdf48...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg skrapte sånn tråd-strie i dagesvis på et lite rom. Et lite helvete. Lykke til! Anonymkode: c87c5...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Del Skrevet 27. juli 2017 Du må gjerne prøve. Jeg fikk en håndverker til å komme og helsparkle for meg. Anonymkode: cf543...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Del Skrevet 27. juli 2017 Vi la veggfornyer/duk etter å ha kavet med å fjerne gammel tapet i dagesvis. Anonymkode: 55c9b...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sabrina Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juli 2017 Uffda vurderte gipsplater, men ville så gjerne bare fjerne strien og ha helt glatte vegger. Helsparkling er jeg usikker på om jeg klarer å få pent nok. Vil gjerne ordne det selv. Dette skulle liksom være mitt lille prosjekt utover sensommern/høsten. Får kanskje vurdere gipsvegger igjen, eller eventuelt duk som noen nevnte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå