AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Er ny på Instagram så trenger hjelp. Har en i nær familie som vil følge meg på insta, men jeg har ikke så lyst at personen skal se alle bilder og alt jeg legger ut der, går det ann å gjøre noe med det? Anonymkode: 056d1...feb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ny på Instagram så trenger hjelp. Har en i nær familie som vil følge meg på insta, men jeg har ikke så lyst at personen skal se alle bilder og alt jeg legger ut der, går det ann å gjøre noe med det? Anonymkode: 056d1...feb Nei, dessverre. På Instagram er det enten alle bilder eller ingen. Dumt det der, men sånn er det dessverre. Anonymkode: 1691e...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ny på Instagram så trenger hjelp. Har en i nær familie som vil følge meg på insta, men jeg har ikke så lyst at personen skal se alle bilder og alt jeg legger ut der, går det ann å gjøre noe med det? Anonymkode: 056d1...feb Har samme problemet, bare at han jobber i samme bygning som meg. Er dessverre ikke noe å gjøre, bortsett fra å overse forespørselen eller blokkere. Da får de ikke søkt deg opp (dra en hvit løgn og si du har sletta insta elns) Anonymkode: f8a6d...e28
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet, bare at han jobber i samme bygning som meg. Er dessverre ikke noe å gjøre, bortsett fra å overse forespørselen eller blokkere. Da får de ikke søkt deg opp (dra en hvit løgn og si du har sletta insta elns) Anonymkode: f8a6d...e28 Hmm, ser det er mulig å skjule historien sin for enkelte, men det funker ikke på innlegg? Det er jo litt rart. Anonymkode: 056d1...feb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, ser det er mulig å skjule historien sin for enkelte, men det funker ikke på innlegg? Det er jo litt rart. Anonymkode: 056d1...feb Enig, skulle gått an. Syns ikke det er dritkult at han får se bikinibilder av meg fra ferieturen, men vil ikke være bitch å avslå heller. Dilemma. Anonymkode: f8a6d...e28
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig, skulle gått an. Syns ikke det er dritkult at han får se bikinibilder av meg fra ferieturen, men vil ikke være bitch å avslå heller. Dilemma. Anonymkode: f8a6d...e28 Da får du la være å legge ut bikinibilder da. Anonymkode: 1691e...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da får du la være å legge ut bikinibilder da. Anonymkode: 1691e...3d3 🙃🙃🙃 jeg gjør det nå pga han creepen, men takk for nyttig tips!!!! Anonymkode: f8a6d...e28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå