Supersnupp Skrevet 2. august 2002 #1 Del Skrevet 2. august 2002 Ååååå jeg er så skuffa! Skulle lage brownies i går kveld - og jeg har to forskjellige oppskrifter. Den ene har noen helt sinnsyke mengder (blant annet en kilo sukker og lignende antall egg), og den er kjempegod - men jeg får den ikke til, så den har jeg utelukket allerede... Den andre, som jeg da lagde, skulle stekes i langpanne - men MAKAN til flate brownies da du???? :evil: Alt gikk rett i søpla, og jeg får 'ny' svigermor på besøk i morgen og VIL ha deilig klissete EKTE brownies å by på... Er det noen som har en god oppskrift til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. august 2002 #2 Del Skrevet 2. august 2002 Tenkte jeg skulle dele min oppskrift med deg, men fant ut at det var nok den samme oppskriften jeg har med 1 kilo sukker og 8 egg...........men jeg får den alltid til...........jeg tror jeg fikk den fra Wenche på God morgen Norge. Hvis du vil jukse bittelitt kan du prøve TOROs ferdig miks med Brownies, jeg synes ihvertfall den er god, tilsette vann og smør tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 2. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2002 Ja, jeg tror det er den jeg har. Jeg har prøvd tre-fire ganger og de blir kjempetunge og faktisk litt tørre. Ikke no gode i det hele tatt. Når andre lager dem fra samme oppskrift, er det de beste jeg noen gang har smakt! SURT! jeg har til og med prøvd i forskjellige ovner.....tydeligvis ikke meningen Jeg søker litt på nettet, men har noen en god oppskrift så send, send, send!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #4 Del Skrevet 2. august 2002 De har sikkert en oppskrift på www3.ewebcity.com/wwo/ Der har de oppskrifter for nesten alt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 2. august 2002 #5 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har prøvd diverse brownies-oppskrifter uten at de blir sånn som jeg vil også.. De blir liksom for kakete og ikke nok klissete inni. Faktisk er den brownies-kakemixen i gul pose (Ikke en som er i pappeske, den er ikke bra!) ganske bra, blir klissete og sprø oppå og smaker riktig.. Den blir kanskje litt flat, men brownies skal da ikke være så høye? Jeg lagde den når vi hadde besøk fra USA og de synes den var veldig god..hehe.. Til en langpanne må du nok ha to poser.. Men det beste er sikkert om du finner den perfekte oppskrift.. Det er viktig at du følger steketiden på pakken, ikke stek den for lenge! Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå