AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Her i bygda har vi ei facebookside som er oppretta for å presentere kva som skjer etc. Ingen veit eigentlig kven som står bak, det er ikkje mulig å lese seg til det på sida. No har fleire oppslag den siste tida gitt inntrykk av at personen bak må vere psykisk ustabil, eller noko slikt. Ein gong var det skjellsord og uthenging av personar med absurde påstandar, og dei som kommenterte vart skjelt ut på det grovaste. No er det eit lokalt microbryggeri som vert skulda for å ha pissa i tankane, og det er i full gang igjen med kommentering frå opprørte lesarar. Det som er verst, er kanskje at det står eit menneske bak som får så hatten passar frå eit relativt samla "bue-korps". Dette må jo vere ein person som slit psykisk. Og dersom rykta stemmer, er det ei dame som står bak. Ho har eneomsorg for eit barn. Dette skremmer meg litt. Kva gjer eg? Anonymkode: 0181d...e56
Sirah Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Du får vel ikke gjort så himla mye dessverre bortsett fra å eventuelt raportere gruppen/siden inn til facebook.... Mest sannsynlig er vel dette bare et Troll som @rikoChett skriver...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her i bygda har vi ei facebookside som er oppretta for å presentere kva som skjer etc. Ingen veit eigentlig kven som står bak, det er ikkje mulig å lese seg til det på sida. No har fleire oppslag den siste tida gitt inntrykk av at personen bak må vere psykisk ustabil, eller noko slikt. Ein gong var det skjellsord og uthenging av personar med absurde påstandar, og dei som kommenterte vart skjelt ut på det grovaste. No er det eit lokalt microbryggeri som vert skulda for å ha pissa i tankane, og det er i full gang igjen med kommentering frå opprørte lesarar. Det som er verst, er kanskje at det står eit menneske bak som får så hatten passar frå eit relativt samla "bue-korps". Dette må jo vere ein person som slit psykisk. Og dersom rykta stemmer, er det ei dame som står bak. Ho har eneomsorg for eit barn. Dette skremmer meg litt. Kva gjer eg? Anonymkode: 0181d...e56 Det er sikkert noen i fra nabo-bygda. Jeg så på Nett-haterne og Nett-troll på Tv og de fleste som nett-mobber er einstøinger, menn som har blitt mobbet i barndommenog sånt. Folk som kjeder seg rett og slett. Innimellom er det unger som kjeder seg. Anonymkode: cea2b...703
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Ei dro hjem med flere folk og konfronterte en nett-hater og spurte om han kunne slutte, da sier han: NEI, IKKE FAEN. DU FORTJENER DET! DERE SER UT SOM NOEN (SENSUR). Anonymkode: cea2b...703
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Hvilken gruppe er dette? Anonymkode: 53212...2b4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken gruppe er dette? Anonymkode: 53212...2b4 Trur ikkje eg vil seie det😉 Eg håper stadig på at ingen skal kommentere, for då går det over... men det blir jo holdt ved like av kommentering. Anonymkode: 0181d...e56
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #8 Skrevet 27. juli 2017 Hva om det hun skriver er sant og hun bare mangler antenner til å skjønne at det ikke er vits å si fra om at noen har tisset i ølet hvis folk alt har bestemt seg for at ølet er bra? Anonymkode: 5411e...b68
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 40 minutter siden, rikoChett skrev: Kan jo også være et random troll? 35 minutter siden, Sirah skrev: Du får vel ikke gjort så himla mye dessverre bortsett fra å eventuelt raportere gruppen/siden inn til facebook.... Mest sannsynlig er vel dette bare et Troll som @rikoChett skriver... Det skulle eg ønske. Men når eg snakkar med folk og les kva som vert skrive av "sida", er eg dessverre sikker på at det er ei dame som står bak. Ho viser til ting som andre bekreftar at ho har vore med på, kommentarar som avslører henne gang på gang. Og ho er veldig aggressiv, ho skyt i alle retningar på ein gong. Kommentarfeltet er fullt av ganske harde tilbakemeldingar til henne, fleire med namn. F.eks: -Du er jo heilt gal, ......, kor mange stemmer høyrer du i hovudet samtidig? - No må nokon skaffe hjelp til denne dama, kvite frakkar.... Anonymkode: 0181d...e56
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #10 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om det hun skriver er sant og hun bare mangler antenner til å skjønne at det ikke er vits å si fra om at noen har tisset i ølet hvis folk alt har bestemt seg for at ølet er bra? Anonymkode: 5411e...b68 Det er ikkje snakk om å tisse i ølglaset, men i dei store bryggeri-kara. Trur vel ikkje at det er nokon som slepp ut øl på markedet som ikkje vert godkjent av mattilsyn etc. Anonymkode: 0181d...e56
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #11 Skrevet 27. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trur ikkje eg vil seie det😉 Eg håper stadig på at ingen skal kommentere, for då går det over... men det blir jo holdt ved like av kommentering. Anonymkode: 0181d...e56 Ville kontaktet FB for dette Anonymkode: ba0ce...dc0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #12 Skrevet 27. juli 2017 Siste nytt er faktisk at den siste tråden om ølbryggeriet er sletta! Det er ein god ting, for det var INGEN som støtta eller likte innlegget, det vart berre skittkasting. Anonymkode: 0181d...e56
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #13 Skrevet 27. juli 2017 Rapporter siden for sjikane om hun driver å sprer løgn der så blir den fjernet. Anonymkode: db8f0...12b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #14 Skrevet 27. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikkje snakk om å tisse i ølglaset, men i dei store bryggeri-kara. Trur vel ikkje at det er nokon som slepp ut øl på markedet som ikkje vert godkjent av mattilsyn etc. Anonymkode: 0181d...e56 Derfor er det fort at en eller annen tulling faktisk kan ha funnet på i tisse i dem på ordentlig Ikke de som eier stedet, men andre..kanskje hun selv? Anonymkode: 5411e...b68
Gjest NotNaomi Skrevet 27. juli 2017 #15 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siste nytt er faktisk at den siste tråden om ølbryggeriet er sletta! Det er ein god ting, for det var INGEN som støtta eller likte innlegget, det vart berre skittkasting. Anonymkode: 0181d...e56 Ser jo ikke ut til at de som kommenterer er helt gode heller da. Hvordan er det ellers i bygda?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #16 Skrevet 27. juli 2017 38 minutter siden, NotNaomi skrev: Ser jo ikke ut til at de som kommenterer er helt gode heller da. Hvordan er det ellers i bygda? Stort sett som alle andre plassar i landet, reknar eg med😂 Dei fleste er oppegående og fornuftige, og så er det ein liten prosent som har gått på livets skole og er prega av det.... Anonymkode: 0181d...e56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå