Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har kjøpt en vintage Louis Vuitton Noe MM, og selger sier(og viser) serienummeret er revet opp og dermed blitt borte. Er det noen andre måter å sjekke om den er ekte på? Tviler ikke på selger, men jeg tenkte på å fikse den opp i senere tid dersom den blir ødelagt eller får seg noen skrammer. Her ser dere situasjonen🤔 Hun sier den er fra 80-tallet, noe som stemmer med fargen på skinnet, den ser veldig gjennomført ut, og alt stemmer. Hun har byttet drawstring tidligere, og ellers er vesken i veldig fin stand. Noen som vet?😊IMG_2290.thumb.PNG.79d12ed18ebef659f9c1313463f8570f.PNG

(Jeg vil ikke ha en pekefinger som sier jeg burde tenkt meg bedre om, siden alt stemmer her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Solsmil skrev:

Serienummeret på Noe er vel ikke der? På min er den ihvertfall på undersiden av det ene festet til stroppen. Slik som på dette bildet:

https://forum.purseblog.com/attachments/dchere-jpg.1029707/

Jeg har den ikke fysisk her ennå, men jeg skal se på det når den dukker opp i posten! Mener også den skal være under stroppen med D-ringen. 

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikkd kjøpt nevrale usett som enten ikke har alt i orden eller er blitt autorisert sv en tredje part!! Skulle kjøpe en Birkin en gang. Den var kjempe fin biler i orden osv men mangler riktig stempel bak låsen. Og slik visste jeg jo at den var  100%  fake!!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, lillemy02 skrev:

Jeg hadde absolutt ikkd kjøpt nevrale usett som enten ikke har alt i orden eller er blitt autorisert sv en tredje part!! Skulle kjøpe en Birkin en gang. Den var kjempe fin biler i orden osv men mangler riktig stempel bak låsen. Og slik visste jeg jo at den var  100%  fake!!

Vi får se! Er en vintage, litt slitt, som en førstegangsveske av dyrere sort for meg. Ikke veldig dyr, sånn at det er sagt. Hadde ikke kjøpt dyrere vesker usett selv, men akkurat her synes jeg det var greit. OM den er fake, har jeg lært en lekse. Jeg tror ikke den er det.

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2017 den 22.18, Solsmil skrev:

Serienummeret på Noe er vel ikke der? På min er den ihvertfall på undersiden av det ene festet til stroppen. Slik som på dette bildet:

https://forum.purseblog.com/attachments/dchere-jpg.1029707/

Stemmer det, er der på min også.  (Kjøpt på LV Champs Elysees i Paris, så den er garantert ekte.)  Det det er bilde av innlegget til TS er der D-ringen til å feste f.eks. en Pochette Accessoires skulle vært.

Anonymkode: 62507...8ca

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, er der på min også.  (Kjøpt på LV Champs Elysees i Paris, så den er garantert ekte.)  Det det er bilde av innlegget til TS er der D-ringen til å feste f.eks. en Pochette Accessoires skulle vært.

Anonymkode: 62507...8ca

Jeg vet hvor den skal være😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden gidder folk å kaste bort  penger, på slike ting? 

Anonymkode: 1d58e...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden gidder folk å kaste bort  penger, på slike ting? 

Folks definisjon på å kaste bort penger er nok ganske forskjellig. Hvorfor føler du behov for å komme inn i en hyggelig tråd hvor du tydeligvis ikke hører hjemme for å dømme pengebruken til folk? 

Anonymkode: 50e5f...509

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folks definisjon på å kaste bort penger er nok ganske forskjellig. Hvorfor føler du behov for å komme inn i en hyggelig tråd hvor du tydeligvis ikke hører hjemme for å dømme pengebruken til folk? 

Anonymkode: 50e5f...509

Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor noen ønsker å bruke penger på akkurat dette... 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor noen ønsker å bruke penger på akkurat dette... 

Fordi man synes veska er fin? Praktisk? Noe man bruker hver dag? Man liker merket/historien bak? Veska passer godt inn med klærne man har? Trenger du enda flere grunner? :-) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da starter du en egen tråd om det du lurer på. Så enkelt er det. 

Anonymkode: 80f41...46a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg trengte ny veske, jeg er voksen, og kan bestemme selv. Jeg ville ha noe som varer, og dermed endte jeg opp på en merkeveske, og jeg synes den også er utrolig fin. Der har vi grunner nok.

og, det er mine penger, så hvorfor skal du bry deg?

Endret av rundtfingern
  • Liker 1
Skrevet

Har fått den nå! Finner ikke serienummer, men bærer preg av at den er gammel(selger sa 1980-ish)😊 Tappen som hun sa serienr var på er som sagt revet opp, men prøver å finne ut om Noe hadde serienr en annen plass før et visst årstall!

IMG_2379.JPG

IMG_2380.JPG

IMG_2381.JPG

Skrevet

Den er helt sikkert ekte. Ser ut som den er veldig godt brukt, og jeg tror en fake veske ville kapitulert for lengst. Ser heller ikke noe mistenkelig med den (Jeg har forøvrig samme vesken, men av nyere dato).

• Liker 1
Skrevet
På 1.8.2017 den 20.33, Unika skrev:

Den er helt sikkert ekte. Ser ut som den er veldig godt brukt, og jeg tror en fake veske ville kapitulert for lengst. Ser heller ikke noe mistenkelig med den (Jeg har forøvrig samme vesken, men av nyere dato).

Ja, jeg kjenner jo at den er kvalitet! Og ja, den fake ville det. Synd jeg ikke har serienr, men har en clutch fra LV med serienr😊 Veldig fin og praktisk veske etter min mening❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det positive med at dere har så mye penger er jo at når det blir trangere tider (og det blir det) så har dere ikke noen problemer med noen ting! :) 

Anonymkode: 32157...760

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det positive med at dere har så mye penger er jo at når det blir trangere tider (og det blir det) så har dere ikke noen problemer med noen ting! :) 

Jeg er student, jeg har jobbet mye i sommer og unnet meg en veske. Så nei, jeg har ikke tatt ut noe ferie, jeg har knapt blitt brun og ikke vært i syden. Den andre har jeg arvet. Jeg tror man skal tenke seg godt om før man slenger med leppa. Jeg betalte rett under 3000 for denne og hadde en høy lønning, noe jeg vanligvis ikke har siden jeg er student.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, rundtfingern skrev:

Jeg er student, jeg har jobbet mye i sommer og unnet meg en veske. Så nei, jeg har ikke tatt ut noe ferie, jeg har knapt blitt brun og ikke vært i syden. Jeg tror man skal tenke seg godt om før man slenger med leppa. 

Jeg får 60000 i avkastning fra fond hvert år. Jeg jobbet nesten hele sommeren i år. Har ikke tatt ut ferie, ikke blitt brun og drar aldri til syden. Likevel kjøper jeg ikke slike vesker. Jeg gjorde ikke det som student heller. 

Kjøper man slike vesker kun fordi de er fine, eller fordi man vil vise at man har råd til slike vesker? (For hva ellers viser det omverdenen?) 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får 60000 i avkastning fra fond hvert år. Jeg jobbet nesten hele sommeren i år. Har ikke tatt ut ferie, ikke blitt brun og drar aldri til syden. Likevel kjøper jeg ikke slike vesker. Jeg gjorde ikke det som student heller. 

Kjøper man slike vesker kun fordi de er fine, eller fordi man vil vise at man har råd til slike vesker? (For hva ellers viser det omverdenen?) 

Man bruker penger på det man vil. Jeg kjøpte den fordi jeg synes den er genuint fin, ikke for å skryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...