Gå til innhold

Takkekort, uten "tusen takk"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og skal fylle i alle takkekortene. Vi tenker bare noe standard som "tusen takk for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup", MEN, så var vi så lure å bestille kortene med trykt "tusen takk" øverst. Føler derfor at jeg må formulere setningen uten den starten, men er helt blank her jeg sitter. :laugh: Noen gode forslag? 

Anonymkode: 8cf6a...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for den fine gaven vi fikk i anledning...

AnonymBruker
Skrevet

"Vi ønsker å takke for +++"

Anonymkode: eeb0c...a3d

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her og skal fylle i alle takkekortene. Vi tenker bare noe standard som "tusen takk for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup", MEN, så var vi så lure å bestille kortene med trykt "tusen takk" øverst. Føler derfor at jeg må formulere setningen uten den starten, men er helt blank her jeg sitter. :laugh: Noen gode forslag? 

"Vi ønsker å takke for den flotte gaven vi fikk i anledning vårt bryllup" 

Skrevet

Vi ønsker med dette, å vise vår takknemelighet, for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en fantastisk bryllupsfeiring, tusen takk for gaven og for at dere kom å feiret dagen med oss og gjorde den til det den ble! :) Med hilsen Kari og Ole

Anonymkode: 16cdc...576

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Despicable Me skrev:

Vi ønsker med dette, å vise vår takknemelighet, for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup

Skriv iallfall ikke "takknemelighet". Og jeg skal ikke engang starte med å si noe om tegnsettingen.

Anonymkode: 113b8...4c1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at et takkekort skal være er takk for at gjesten var i bryllupet, og at gaven dere fikk blir sekundært. 

Så siden dere allerede har fått trykt Tusen Takk, så skriver dere videre hvor koselig det var å ha gjesten der+ takke for gaven.

Anonymkode: ff5d2...d9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Tenker at et takkekort skal være er takk for at gjesten var i bryllupet, og at gaven dere fikk blir sekundært. 

Så siden dere allerede har fått trykt Tusen Takk, så skriver dere videre hvor koselig det var å ha gjesten der+ takke for gaven.

Anonymkode: ff5d2...d9b

Selvfølgelig er det ikke sånn! Man takker ikke formelt for at folk kommer, det er gjestene som skal takk for festen. Dere skal takke for gaven.

Anonymkode: 34fec...27c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2017 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Skriv iallfall ikke "takknemelighet". Og jeg skal ikke engang starte med å si noe om tegnsettingen.

Anonymkode: 113b8...4c1

Det er et takkekort, ikke en innlevering i norsk. Slutt å vær så grammar nazi.
Istedet for å henge meg opp i feilene så jeg et av de beste forslagene i tråden. Fint formulert, Despicable me! :)

Anonymkode: 6e7f3...241

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det allerede står "Tusen takk" ville jeg bare fortsatt setningen med f.eks "for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup.

Anonymkode: 29251...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk (høhø) for gode forslag, det hjalp på å få hjernen min i gang ihvertfall :P Vi skriver nok en kombinasjon av disse, litt avhengig av hvem vi skriver til :)

AnonymBruker
Skrevet

"Vi setter utrolig stor pris på ..(gaven vi fikk i vårt brullyp e.l" "Veldig/utrolig glad for at dere ville dele dagen med oss" "Herlig at dere ville dele dagen med oss.."

Noe slikt du er ute etter?

Anonymkode: ea516...9c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...