AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Sitter her og skal fylle i alle takkekortene. Vi tenker bare noe standard som "tusen takk for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup", MEN, så var vi så lure å bestille kortene med trykt "tusen takk" øverst. Føler derfor at jeg må formulere setningen uten den starten, men er helt blank her jeg sitter. Noen gode forslag? Anonymkode: 8cf6a...c27
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 "Vi ønsker å takke for +++" Anonymkode: eeb0c...a3d 1
Minlillesky Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter her og skal fylle i alle takkekortene. Vi tenker bare noe standard som "tusen takk for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup", MEN, så var vi så lure å bestille kortene med trykt "tusen takk" øverst. Føler derfor at jeg må formulere setningen uten den starten, men er helt blank her jeg sitter. Noen gode forslag? Anonymkode: 8cf6a...c27 "Vi ønsker å takke for den flotte gaven vi fikk i anledning vårt bryllup"
Despicable Me Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Vi ønsker med dette, å vise vår takknemelighet, for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Vi hadde en fantastisk bryllupsfeiring, tusen takk for gaven og for at dere kom å feiret dagen med oss og gjorde den til det den ble! Med hilsen Kari og Ole Anonymkode: 16cdc...576 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 4 minutter siden, Despicable Me skrev: Vi ønsker med dette, å vise vår takknemelighet, for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup Skriv iallfall ikke "takknemelighet". Og jeg skal ikke engang starte med å si noe om tegnsettingen. Anonymkode: 113b8...4c1 8
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 Tenker at et takkekort skal være er takk for at gjesten var i bryllupet, og at gaven dere fikk blir sekundært. Så siden dere allerede har fått trykt Tusen Takk, så skriver dere videre hvor koselig det var å ha gjesten der+ takke for gaven. Anonymkode: ff5d2...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 På 29.7.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Tenker at et takkekort skal være er takk for at gjesten var i bryllupet, og at gaven dere fikk blir sekundært. Så siden dere allerede har fått trykt Tusen Takk, så skriver dere videre hvor koselig det var å ha gjesten der+ takke for gaven. Anonymkode: ff5d2...d9b Selvfølgelig er det ikke sånn! Man takker ikke formelt for at folk kommer, det er gjestene som skal takk for festen. Dere skal takke for gaven. Anonymkode: 34fec...27c 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 På 29.7.2017 den 10.22, AnonymBruker skrev: Skriv iallfall ikke "takknemelighet". Og jeg skal ikke engang starte med å si noe om tegnsettingen. Anonymkode: 113b8...4c1 Det er et takkekort, ikke en innlevering i norsk. Slutt å vær så grammar nazi. Istedet for å henge meg opp i feilene så jeg et av de beste forslagene i tråden. Fint formulert, Despicable me! Anonymkode: 6e7f3...241 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Hvis det allerede står "Tusen takk" ville jeg bare fortsatt setningen med f.eks "for gaven vi fikk i anledning vårt bryllup. Anonymkode: 29251...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #12 Skrevet 2. august 2017 Tusen takk (høhø) for gode forslag, det hjalp på å få hjernen min i gang ihvertfall Vi skriver nok en kombinasjon av disse, litt avhengig av hvem vi skriver til Anonymkode: 8cf6a...c27
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #13 Skrevet 2. august 2017 "Vi setter utrolig stor pris på ..(gaven vi fikk i vårt brullyp e.l" "Veldig/utrolig glad for at dere ville dele dagen med oss" "Herlig at dere ville dele dagen med oss.." Noe slikt du er ute etter? Anonymkode: ea516...9c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå