AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 På Kiwi kan du få Eldorado Økologisk olivenolje til 50 kr. På Meny kan du få Heliøs Økologisk olivenolje til 80 kr. På Jacob's kan du få deres eget merke til 100 kr. ... - På Olivers & Co. kan du få økologiske olivenoljer til over 400 kr. (firehundre kroner)! Verdt det? Ja; jeg bryr meg kun om kvalitet og at det faktisk er oliven i olivenoljen slik flere olivenoljeartikler skriver om at er et frafall. Anonymkode: 0e61a...c24
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Jeg har kjøpt mange forskjellgie oliven oljer, og de som er under 100 lappen er ikke verdt det. Du kan også google oliven olje test tv3/dinside/vg. De fleste er fake og bedrageri.... Det bør stå i glasset hvor oljen er fra og helst i en mørk flaske Spania, Hellas og Italia er vel de som leder best an til kvalitet Anonymkode: d78a3...b7f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Oliviers & Co er definitivt verdt der dersom man får det som vertinnegave Anonymkode: 7ce4b...63d
ajarRun Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Hvor mye olivenolje bruker du? Den kunne kostet 4000 kroner flasken om så...
Luckiness Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Jeg kjøper olivenolje på Oliviers & Co. Den er bra! Hvis du smaker på den oljen, en "mellomgod" fra matbutikk og en svært billig fra matbutikk vil du smake stor forskjell. Verdt hver eneste dråpe. Det er jo uansett begrenset hvor mye olivenolje man bruker i hverdagen. Kjøper du 500ml holder det leeeenge
atropos Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Olivier er verdt hvert øre. 👌 Men de andre du nevner er helt Ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå