AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg er på utkikk etter en god volumshampo. Aldri brukt det før, har alltid gått etter fuktighetsgivende shampoer, men den siste tiden synes jeg håret mitt har blitt litt fortere fett, flatt og tungt, det henger liksom bare rett ned. Jeg har ikke kjempetynt hår, men litt kanskje. Typisk nordisk kanskje, ganske rett og glatt som fort ser flatt ut. Jeg har lest at volumshampo kan hjelpe på dette, at det får håret til å føles renere og lettere, og det er akkurat det jeg er ute etter Jeg bruker kun balsam i den nederste delen av håret, bruker ikke noe særlig stylingprodukter, har hørt dette er ting som kan gjør håret fetere. Tenker å bruke fuktighetsgivende balsam, da lengdene har en tendens til å bli tørre. Stort pluss om den lukter godt og Ikke kjempeviktig da, men bør helst ikke lukte sånn maskulint eller veldig merkelig. Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk Anonymkode: 83ed5...4b9
Banks Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Miriam quevedo den lukter fantastisk, er ekstremt drøy. Den har masse aktive ingredienser som er bra for håret ditt, blir IKKE fet selv om den pleier. Finnes ikke bedre! https://makestyle.no/the-platinum-diamonds-shampoo-miriam-quevedo-4mq
Søgni Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Jeg pleide å prøve litt forskjellig, men Superstar fra Bed Head/Tigi er blant volumsjampoene jeg hadde best erfaring med, og som jeg alltid gikk tilbake til. Jeg brukte også balsamen. Da oppnådde jeg det du var ute etter, at håret føltes rent og lett, men i tillegg samtidig mykt, en kombinasjon jeg sjelden fant ellers. Lukten er jo sterk og søt, da, slik alle produkter fra Bed Head er. Jeg har inntrykk av at enten så liker man dette, eller så hater man det. Grunnen til at jeg sluttet å bruke den, er at håret mitt har gått over til å bli veldig tørt, slik at jeg har behov for fukt fremfor volum. Skulle tro vi hadde byttet hår, du og jeg
Nuddelkopp Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Har ingen tips til deg, trenger det selv. Men siden Bedhead fra Tigi blir foreslått her så vil jeg nevne at jeg og mange andre har fått utviklet allergi av den! Etter bruk i en drøy måned fikk jeg brått utslett i hodebunnen, ansiktet, øynene som jeg gnir meg i med sikkert litt sjampo på hendene var så hovne at jeg knapt kunne lukke de opp, utslett langs skuldrene nakken og brystet. Det viste seg å være MI, og når man først har fått allergien er man sensitiv så bare en gangs bruk av et produkt med MI i igjen gir utslett eksem symptomer. Må sjekke alt jeg har på hår og hud ingredienser før jeg bruker. Allergien kom helt brått og ut fra det blå for et års tid siden da jeg begynte med Bedhead sin volum shampoo og balsam, de inneholder høy dose MI, og allergiforbundet sier det er et ekstremt allergifremkallende stoff. Brukte et hår serum for 3-4 uker siden med MI og jeg har fortsatt eksemutbrudd i hodebunnen og panna og nakken av den glippen. Håper det kommer alternative sjampo tips her! https://www.nrk.no/livsstil/allergifremkallende-stoff-i-en-dross-av-hverdagsprodukter-1.12572094
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 8 timer siden, Søgni skrev: Jeg pleide å prøve litt forskjellig, men Superstar fra Bed Head/Tigi er blant volumsjampoene jeg hadde best erfaring med, og som jeg alltid gikk tilbake til. Jeg brukte også balsamen. Da oppnådde jeg det du var ute etter, at håret føltes rent og lett, men i tillegg samtidig mykt, en kombinasjon jeg sjelden fant ellers. Lukten er jo sterk og søt, da, slik alle produkter fra Bed Head er. Jeg har inntrykk av at enten så liker man dette, eller så hater man det. Grunnen til at jeg sluttet å bruke den, er at håret mitt har gått over til å bli veldig tørt, slik at jeg har behov for fukt fremfor volum. Skulle tro vi hadde byttet hår, du og jeg Jeg har prøvd en del shampoer og balsamet fra Bed head, og ja jeg liker ikke lukten noe særlig veldig sterk og søt. Men takk for tips uansett, kan jo se om jeg kan få snust litt på den hvis jeg kommer over den Jeg kan nok overleve lukten hvis den virkelig fungerer bra. Jeg vasket håret for to dager siden og allerede i går kveld begynte håret å se litt fett og flatt ut. Irriterende. Jeg har sett litt på Pureology, pure volume. Og Kerastase sin volumshampo. Noen som har erfaring med noen av dem? TS Anonymkode: 83ed5...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå