Suzy Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Jeg fikk plutselig behov for å høre på SYND igjen her om dagen og jammen var de bra! *synger* Kom och prova eran olycka barn På vårt lyckohjul som snurrar Kom och satsa era liv gott folk Så vårt lotteri kan börja Glöm paniken för en enda kväll I vår gudsförgätna karusell Prova lyckan innan himlen faller ner
Suzy Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2005 "Du ska va president" Phair Åhh... *lykksalig* Endelig en til som liker dem! Og "Märk hur vår skugga"
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Bringer tilbake minner fra ungdomskolen det der
Suzy Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2005 Jepp - tidlig videregående for min del... og himmels så kjekk som Thåstrøm var
chimp Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 HUSKER!!!??? Ja, erru gæern? Nordens beste rockere, som stadig spilles her i heimen! *savne rocke-smiley*
Gjest StoreSky Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Imperiet spilles stadig her iallefall!
Suzy Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2005 Spiller Imperiet i bilen til og fra jobb, til og fra trening... *sukker* Hadde helt glemt hvor bra den plata er! Må få opp platespilleren igjen slik at jeg kan spille Rock'n Roll e död så det ljomer i veggene *nynner og traller fornøyd* "Lisa ligger naken bredvid sin industrimann hon ligger tyst och vaken, en docka vid sin barm... "
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Husker det såvidt! Ligger et sted langt inni hukommelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå