AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Har fått tvillinger og plutselig snudde fokuset mitt i livet fra jobb og karriere til tid sammen med barna som eneste viktige. Ungene blir 2 år når jeg skal begynne i 50 % nattstilling. Da kommer jeg til å jobbe 3 netter og 7 dager fri og få lønn tilsvarende 75% stilling. Dere andre småbarnsmødre går 50% natt hva er deres erfaringer med å jobbe slik? Går ungene i barnehagen 5 dager i uken? Litt for ille å sende de full tid i barnehagen og jeg skal gå hjemme? Men samtidig er det jo middag som skal lages og hus som skal holdes. Spent på hvordan det vil bli. Takk for svar Anonymkode: e20ca...bd5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Du har jo en meget fin turnus da. Har jobbet 60% natt med 3-4 netter i uka, hadde aldri mer sammenhengende fritt en 3 dager. Jeg slutta fordi det ble for heftig med lite barn og var konstant sliten. Men den turnus din ser såpass bra ut at det burde nok gå bra. Mor to seg av barnet alene eller i barnehagen mens jeg sov om dagene. Er du ikke sammen med far? Anonymkode: ce673...1de
Krimms Skrevet 2. august 2017 #3 Skrevet 2. august 2017 (endret) Godt å høre. Takk for svar. Jo, jeg er sammen med far, men han jobber veldig mye. Tenkte mest på dette med barnehage, hvor mange dager er normalt å gå i barnehage når jeg skal jobbe 3 netter også ha 7 dager fri. Trenger jo å sove første dagen(e), så kunne jeg hatt de hjemme litt, men samtidig skal de ikke gå for sjelden i barnehagen heller? Prøver bare se for meg hvordan det vil bli og om 50 % natt er noe for meg. Har aldri sett på meg selv som typen til å jobbe deltid. Endret 2. august 2017 av Krimms
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Jeg var halv dag i barnehage de dagene mamma ikke jobbet hel dag når hun jobbet. Pass på humøret ditt. Mammas tidvise dårlige humør og korte lunte fordi hun jobbet natt(hvis du tenker å ta litt ekstravakter når de små blir større) har ødelagt store deler av barndommen min. Veldig mange goder ved nattejobbing, men tulsvarende dårlige erfaringer hvus mor er sliten og ikke klarer å snu døgnet mellom. Anonymkode: 82c72...17b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2017 #5 Skrevet 3. august 2017 Jobber turnus begge to og barnet har korte dager, men full plass. Plutselig trenger vi å hente oss inn etter mange vakter og lite søvn Anonymkode: 394c8...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå