AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg er her om kveldene etter jobb, i pausene, ja.. Jeg liker så godt å diskutere her. Men jeg sitter og skriver til folk jeg ikke aner hvem er. Kanskje slike jeg ikke ville likt Irl. Jeg vil slutte flere som trives her? Det er en skam? Anonymkode: d038e...528 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Jeg misliker mennesker, men har en del fritid og kjeder meg, så da skriver jeg her. Har ikke noe ønske om å finne venner, og siden jeg ser på mennesker som idioter bryr det meg fint lite hva de skulle mene om meg. Gå heller tilbake og pump tryne full av botox, jag etter status og bruk penga dine på dritt du ikke trenger for å fylle tomrommet som aldri kan fylles Anonymkode: 1ef66...303 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her om kveldene etter jobb, i pausene, ja.. Jeg liker så godt å diskutere her. Men jeg sitter og skriver til folk jeg ikke aner hvem er. Kanskje slike jeg ikke ville likt Irl. Jeg vil slutte flere som trives her? Det er en skam? Anonymkode: d038e...528 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg misliker mennesker, men har en del fritid og kjeder meg, så da skriver jeg her. Har ikke noe ønske om å finne venner, og siden jeg ser på mennesker som idioter bryr det meg fint lite hva de skulle mene om meg. Gå heller tilbake og pump tryne full av botox, jag etter status og bruk penga dine på dritt du ikke trenger for å fylle tomrommet som aldri kan fylles Anonymkode: 1ef66...303
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her om kveldene etter jobb, i pausene, ja.. Jeg liker så godt å diskutere her. Men jeg sitter og skriver til folk jeg ikke aner hvem er. Kanskje slike jeg ikke ville likt Irl. Jeg vil slutte flere som trives her? Det er en skam? Anonymkode: d038e...528 Hei Mange bruker KG til å sosialisere seg, og det er ikke noe å skamme seg over synes jeg. Dersom man har positive erfaringer med å diskutere på KG, så er det fint. Og for mange som ikke har mulighet til å være sosial Irl så ofte, er det bare positivt å skrive med andre på forum. Anonymkode: 97340...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Folk har for høy moral om å henge på kg er det mest patetiske de klarer å gjøre Er her shameless, jeg Anonymkode: f0f29...dc6 4
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk har for høy moral om å henge på kg er det mest patetiske de klarer å gjøre Er her shameless, jeg Anonymkode: f0f29...dc6 Ditto!
Gjest noe tilfeldig Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk har for høy moral om å henge på kg er det mest patetiske de klarer å gjøre Er her shameless, jeg Anonymkode: f0f29...dc6 43 minutter siden, canacas skrev: Ditto! Samme her! Yolo!!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #8 Skrevet 27. juli 2017 Bor langt unna venner og slekt og venner og dermed er foraet tidsfordriv slik at tiden mellom jobb og jobb blir mindre tomrom... Anonymkode: 6a8d7...4c4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 Du er nok ikke alene om dette TS. Jeg bor utenfor bykjernen, og jeg tilbringer også litt for mye tid her inne. Liker å gi råd til mennesker som trenger det, og liker å få råd selv. Syns dette er en fint sted å få ut sine følelser. Klem ❤ Anonymkode: f1a18...cf2
Millimani Skrevet 27. juli 2017 #10 Skrevet 27. juli 2017 Det er ingen skam. Jeg har asperger syndrom og kg er kanskje den største delen av mitt sosiale liv, ved siden av Facebook 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #11 Skrevet 27. juli 2017 35 minutter siden, Millimani skrev: Det er ingen skam. Jeg har asperger syndrom og kg er kanskje den største delen av mitt sosiale liv, ved siden av Facebook Jammen om jeg bare hadde fungert så fint i de sosiale livet som jeg gjør her. U nevner asperger, jeg hadde nemlig vurdert å sjekke selv om jeg har det. Jeg var på en fortest hos privat psykolog i fjor, og han mente at jeg ikke skåret høyt nok. Men jeg ble sjekket for autisme da jeg gikk i bhg, men det hadde jeg altså ikke. likevel, jeg kjeder meg lett sammen med andre. I tilegg blir jeg utrolig fort irritert på andre mennesker, de er så enkle, lite spennende. Selv om jeg selvfølgelig av og til finner folk jeg liker. Men jeg liker best de jeg kjenner fra før. Så jeg har nok litt for lett for å havne her. Og jobbene jeg drømmer om , krever at jeg er sosial da. Anonymkode: d038e...528
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #12 Skrevet 27. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen om jeg bare hadde fungert så fint i de sosiale livet som jeg gjør her. U nevner asperger, jeg hadde nemlig vurdert å sjekke selv om jeg har det. Jeg var på en fortest hos privat psykolog i fjor, og han mente at jeg ikke skåret høyt nok. Men jeg ble sjekket for autisme da jeg gikk i bhg, men det hadde jeg altså ikke. likevel, jeg kjeder meg lett sammen med andre. I tilegg blir jeg utrolig fort irritert på andre mennesker, de er så enkle, lite spennende. Selv om jeg selvfølgelig av og til finner folk jeg liker. Men jeg liker best de jeg kjenner fra før. Så jeg har nok litt for lett for å havne her. Og jobbene jeg drømmer om , krever at jeg er sosial da. Anonymkode: d038e...528 Hvilke psykologer kan man teste det hos? Og kan man ha Aspergers selv om man klarer blikkontakt? (årevis jeg har øvd meg på det) Anonymkode: f5b7d...547
Millimani Skrevet 28. juli 2017 #13 Skrevet 28. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jammen om jeg bare hadde fungert så fint i de sosiale livet som jeg gjør her. U nevner asperger, jeg hadde nemlig vurdert å sjekke selv om jeg har det. Jeg var på en fortest hos privat psykolog i fjor, og han mente at jeg ikke skåret høyt nok. Men jeg ble sjekket for autisme da jeg gikk i bhg, men det hadde jeg altså ikke. likevel, jeg kjeder meg lett sammen med andre. I tilegg blir jeg utrolig fort irritert på andre mennesker, de er så enkle, lite spennende. Selv om jeg selvfølgelig av og til finner folk jeg liker. Men jeg liker best de jeg kjenner fra før. Så jeg har nok litt for lett for å havne her. Og jobbene jeg drømmer om , krever at jeg er sosial da. Anonymkode: d038e...528 Du kan jo vurdere en annen privat psykolog, eller snakke med fastlegen din og be h*n om å henvise deg til en annen. Evt kan du spørre den du var hos i fjor om hvor mange poeng du fikk, hvor mange poeng du må ha for å ha grunnlag for å gå videre, og hva som er maksimal poengsum på skjemaet. Be om å få kopi av skjemaet /journalen. Ta det med til legen og høre legens meninger. Så lar du legen sende til den nye psykologen din, eller du tar den med selv og har en kopi et sted du vet at du ikke mister det. Det stedet kan også være hos legen eller psykologen 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke psykologer kan man teste det hos? Og kan man ha Aspergers selv om man klarer blikkontakt? (årevis jeg har øvd meg på det) Anonymkode: f5b7d...547 Fastlegen sender henvisning til en psykolog du ønsker deg, eller h*n anbefaler en for deg. Ja, man kan "fint" ha Asperger selv om man blikkontakt. Jeg klarer det hvis jeg må, men utfordrende er det ja
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2017 #14 Skrevet 28. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her om kveldene etter jobb, i pausene, ja.. Jeg liker så godt å diskutere her. Men jeg sitter og skriver til folk jeg ikke aner hvem er. Kanskje slike jeg ikke ville likt Irl. Jeg vil slutte flere som trives her? Det er en skam? Anonymkode: d038e...528 Er bare hyggelig det, og bestifte nye vennskap på nettet
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #15 Skrevet 28. juli 2017 5 timer siden, Millimani skrev: Du kan jo vurdere en annen privat psykolog, eller snakke med fastlegen din og be h*n om å henvise deg til en annen. Evt kan du spørre den du var hos i fjor om hvor mange poeng du fikk, hvor mange poeng du må ha for å ha grunnlag for å gå videre, og hva som er maksimal poengsum på skjemaet. Be om å få kopi av skjemaet /journalen. Ta det med til legen og høre legens meninger. Så lar du legen sende til den nye psykologen din, eller du tar den med selv og har en kopi et sted du vet at du ikke mister det. Det stedet kan også være hos legen eller psykologen Fastlegen sender henvisning til en psykolog du ønsker deg, eller h*n anbefaler en for deg. Ja, man kan "fint" ha Asperger selv om man blikkontakt. Jeg klarer det hvis jeg må, men utfordrende er det ja Har du link til nettsted som støtter dette faglig? Ikke at jeg mistror deg men hadde vært fint å også få det faglig bekreftet Anonymkode: f5b7d...547
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #16 Skrevet 28. juli 2017 Skam? Nei, absolutt ikke, har aldri tenkt tanken engang. Anonymkode: 8df98...a48
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #17 Skrevet 28. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er her om kveldene etter jobb, i pausene, ja.. Jeg liker så godt å diskutere her. Men jeg sitter og skriver til folk jeg ikke aner hvem er. Kanskje slike jeg ikke ville likt Irl. Jeg vil slutte flere som trives her? Det er en skam? Anonymkode: d038e...528 Da er du sannaynligvis ikke aleine, for å si det sånn! Anonymkode: d1177...189 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #18 Skrevet 28. juli 2017 Jeg har brukt KG som sosialarena de siste ti årene, da kan man kanskje begynne å snakke tragisk Jeg treffer andre mennesker altså, men ikke så veldig ofte. Jeg er veldig introvert og trives litt for godt i mitt eget selskap, så jeg synes at forum er veldig greit. Jeg holder meg litt oppdatert på hva ande mennesker interesserer seg for, men kan samtidig unngå gørrkjedelige emner som ikke bryr meg, når jeg "henger" her. Jeg ser ikke hvorfor det skulle være tragisk. Alle mennesker har forskjellige behov, enkelte liker ikke så godt andre mennesker(meg selv inkludert), så jeg synes forum er en veldig grei plass å være sosial. Anonymkode: add3d...7ea 1
WubWub Skrevet 28. juli 2017 #19 Skrevet 28. juli 2017 Det er da ingenting å skamme seg over, det er et flott forum med mye flotte folk og god underholdning
Millimani Skrevet 28. juli 2017 #20 Skrevet 28. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du link til nettsted som støtter dette faglig? Ikke at jeg mistror deg men hadde vært fint å også få det faglig bekreftet Anonymkode: f5b7d...547 Nei det har jeg dessverre ikke men jeg vil tro dette også er noe fastlegen din kan hjelpe deg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå