AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg lurte på om det er noen her med mørkblondt hår som har erfaring med resultat på litt forsiktige striper/naturlige striper i mørkblondt hår(naturlig farge, ikke striper oppå kjemisk farge). Hvir ofte pleier dere måtte vedlikeholde? Tenker ikke da på de som striper mye og endrer håret, men de som har mørkblondt fra før og bare striper litt lysere striper Legg gjerne ved bilder om dere har noe som likner på resulattet på nett Anonymkode: f182e...a39
annebanane Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Tror jeg har 4 ulike nyanser oppi håret mitt nå med striper som er nær og/eller lysere enn den naturlige mørkeblonde fargen. Det funker bra for å få mer liv i håret mitt, og ser ganske naturlig ut. Skulle jeg opprettholdt det bedre måtte jeg ha stripet på nytt minst 2 ganger i året, men siden det går så godt inn i det naturlige da jeg har krøller så lar jeg det ofte gro ett år og to før jeg striper igjen. Håret lysner også veldig om sommeren, så det hjelper på hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå