Norre Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Kjeder meg, har ferie og er alene hjemme. Sitter her på KG og lurer på hvor patetisk jeg egentlig er. Hva synes dere? 🙂
Nietsoj Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Ja, enig - det er patetisk å sitte slik i ferien. Selv har jeg sittet slik i hele dag. Og når man sitter med tålmodighet, så får man napp etterhvert. Hyggelige mennesker, fantastiske personligheter og av og til en perle helt utenom det vanlige. Men hvorfor starter du en tråd? 1
An0nymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 12 minutter siden, Norre skrev: Kjeder meg, har ferie og er alene hjemme. Sitter her på KG og lurer på hvor patetisk jeg egentlig er. Hva synes dere? 🙂 Hei Tråden i linken er en av KGs beste tråder Kanskje vi sees der en kveld? Jeg skal innom der i helga
Norre Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Hei Tråden i linken er en av KGs beste tråder Kanskje vi sees der en kveld? Jeg skal innom der i helga Nei, til helgen skal jeg tilbake til "virkeligheten" igjen! Men takk! 👍🏻🙂 1
An0nymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Akkurat nå, Norre skrev: Nei, til helgen skal jeg tilbake til "virkeligheten" igjen! Men takk! 👍🏻🙂 Ok. Jeg ønsker deg og dere andre i tråden en fin kveld, god helg og fortsatt god sommer 3
SiMa Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Omtrent like patetisk, men hakket mer åpen enn mange av oss andre. Jeg skylder på varmen. Orker ikke noe særlig annet.
Gjest Winza Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 3 timer siden, Norre skrev: Nei, til helgen skal jeg tilbake til "virkeligheten" igjen! Men takk! 👍🏻🙂 Så du velger den blå pillen?
Norre Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2017 32 minutter siden, Winza skrev: Så du velger den blå pillen? 👍🏻😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå