Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt beste tips til å holde psykopatiske mennesker unna deg?

Anonymkode: ae86c...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Være smart og ikke setter deg selv til siden for et annet menneske som ikke gir deg noe verdi i livet. Følg magefølelsen. 

Endret av Mona123
  • Liker 1
Skrevet

Vel, mine to og eneste venner i livet er psykopater. Det er ikke selvdiagnosert men diagnoser de har fått av rettspsykiatere etter diverse dommer. 

Det jeg har lært er at slike mennesker er pragmatiske - de er styrt av logikk og ikke følelser. De er styrt av balanse i regnskapet, helst vil de få mer enn de gir. Om du gir dem lillefingeren så spiser de armen din så hele deg.

Det har jeg erfart tidligere når hun ene loppet haugevis av menn som hun hadde forført for penger. 

Nøkkelen er å legge alle følelser til side i relasjon med slike mennesker, tenk pragmatisk og logisk. Håndhev dine grenser. Husk på at du dealer med et menneske som ikke eier empati. Så fort du gir de en åpning for å utnytte deg så vil de ta den.

Ikke la de få den muligheten.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Det jeg har lært er at slike mennesker er pragmatiske - de er styrt av logikk og ikke følelser. De er styrt av balanse i regnskapet, helst vil de få mer enn de gir. Om du gir dem lillefingeren så spiser de armen din så hele deg.

Hva slags balanse i regnskapet er det når de spiser hele armen om man gir dem lillefingeren? 

Kan ikke forstå at du kaller det du har med dem som vennskap. 

Anonymkode: cd3d8...63b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er få mennesket som er psykopater. Spesielt damer tilegger denne diagnosen på menn de har datet tidligere. 

De fleste er bare drittsekker. 

Anonymkode: 02363...0e3

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags balanse i regnskapet er det når de spiser hele armen om man gir dem lillefingeren? 

Kan ikke forstå at du kaller det du har med dem som vennskap. 

Anonymkode: cd3d8...63b

Det jeg ville frem til var at du skal ikke gi de lillefingeren i første omgang. 

Og for meg er det vennskap, det er ingen andre som har stilt opp for meg som de har gjort. Det er ingen andre som daglig føder mine behov slik de har gjort. En kan si det slik at vi lever i en symbiose. 

Skrevet

Det å unngå psykisk syke kun på grunn av sykdommen sin er forkastelig, skjerp dere!! 😠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...