Gjest Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Har straks sett fedig sesong 1 av handmaidens tale og siden jeg alltid blir drit skuffa om jeg leser boka først og så ser serien tenkte jeg å høre om noen viste hvordan serien henger sammen med boka? Vet det kommer en sesong til, så vil vente med boka om det da er en del av boka e.l.
T-Rex Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Har bare lest boka (for en del år siden), så kan ikke gi deg sikkert svar på det du spør om. Men såvidt jeg husker, er boka kronologisk skrevet, så jeg vil tro at du kan lese fram til det siste av handlingen du har sett, om du ønsker det.
Gjest supernova_87 Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Boka er kronologisk skrevet. Men nå har jeg bare sett de første episodene av serien da og der skjedde noen av tingene som skjedde I siste halvdel av boka. Så tydelig at serien ikke følger boka slavisk. Når det kommer til om boka vil inneholde ting fra sesong 2 så vet jeg ikke. Men anbefaler deg likevel å lese boka. Synes bok og serie i grunn var en del forskjellige her.
Gjest Regn Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Den andre sesongen må lage sin egen historie da Tjernerinnens beretning er dekket av boken.
Gjest Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 På 30.7.2017 den 12.18, Regn skrev: Den andre sesongen må lage sin egen historie da Tjernerinnens beretning er dekket av boken. Fant ut det gitt! Måtte en tur ut og kjøpe boka rett etter jeg posta tråden, og samboeren skulle sjekke siste setning for å se om det var boka, og jo da, stemte det, så nå er jeg super frustrert siden ejg ikke kan lese meg opp i mellomtiden :D
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #6 Skrevet 2. august 2017 10 timer siden, Ann Christin skrev: Fant ut det gitt! Måtte en tur ut og kjøpe boka rett etter jeg posta tråden, og samboeren skulle sjekke siste setning for å se om det var boka, og jo da, stemte det, så nå er jeg super frustrert siden ejg ikke kan lese meg opp i mellomtiden :D Det er selvfølgelig noen utelatte detaljer da og noen forandringer i overføringene. Boka er veldig lesbar
Gjest Skrevet 2. august 2017 #7 Skrevet 2. august 2017 4 timer siden, Regn skrev: Det er selvfølgelig noen utelatte detaljer da og noen forandringer i overføringene. Boka er veldig lesbar Leses skal den uansett, de har gjerne for vane å glemme noen detaljer som du sier! Men den ligger i bunken, er et par tre bøker før den
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #8 Skrevet 2. august 2017 33 minutter siden, Ann Christin skrev: Leses skal den uansett, de har gjerne for vane å glemme noen detaljer som du sier! Men den ligger i bunken, er et par tre bøker før den Hurra for lesebunker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå